fredag den 27. april 2012

Menuen Er Sat Venter På Hæklehuerne...

Som vist forleden er endnu et GrannyStripeTræppe skudt i gang her på matriklen....


Farvevalget er helt anderledes end de tidligere MEN stadig godt mixet!

Starten gik med Melonsorbet, Karry og Blå Ugler.....


Sidenhen har jeg mixet yderligere med karamel, vannille, pistacie, blomme og blåbær....

Så må vi se hvor mange Hæklehuer Menuen her kan indbringe ;-)


I har spurgt og her kommer lidt svar....

Jeg hækler i een tråd Kauni , nål nr 3, tæppet er 150 cm bredt og hæklet efter opskriften HER dog med KUN 221 luftmasker som start.

Ja, jeg har vidergivet den nøjagtige ingrediensliste til Tanterne så du kan komme igang hvis du er blevet sulten :-)

God Dag og hækel pænt.

KH

5 kommentarer:

duBedåre sagde ...

Deilige farger! Nydelg teppe. Kos deg med det!

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Er det tilfældigt hvad den næste farve bliver, eller har du et system.

Er selv gået igang, og kan ikke helt bestemme om det bare skal være tilfældigt, eller jeg skal prøve at lave et system.

Didde-Louise sagde ...

Wauw sådan et tæppe kunne jeg godt finde på at købe garn til! Det er virkelig en fin kombination :-). Tak fordi du deler som altid!

tusindfryd sagde ...

Jeg har en mere eller mindre tilfældig rækkefølge i farverne i al fald ikke noget mønster :-) Men jeg prøver at skifte i kombinationer og sætte farver sammen der klær hinanden i tæt kontakt :-)

KH

Frk. Toft sagde ...

Hvorfor kun 221 luftmasker i forhold til det antal i opskriften? Jeg er bare nysgerrig pga jeg er igang med et tæppe efter de første mål.

Knus Mie