mandag den 30. april 2012

LykkeUgen

Sidste uge må have været min LykkeUge?

Hele to gange blev jeg begavet med fantastiske sager som må være skabt til mig!


BroderiDronningen Karen Marie Dehn ( som faktisk er "skyld" i at jeg har fået smag for DMC og trærammer = BroderiKit ) syntes at jeg skulle have et af hendes überskønne halsrør som hun har pyntet på fineste vis med hendes estetiske touch.


Tja så stod jeg der foran spejlet ( med fedtfingre i børnehøjden...) bare lige for at vise det på, det falder så smukt, den super bløde jersey har tyngde uden at være tung og jeg kan mærke at det kommer til at hænge = pynte rigtig meget lige der!


Og snak så lige om et heldigt sammentræf, jeg deltog nemlig í en Give Away hos Lise Halager om denne skønne samling af broderigarner ...OG VANDT.

Tusind tak LISE!
De faldt vist i gode hænder her ;-)

Så er det "bare" lige jeg tænker om man mon har mere end en LykkeUge om året ?

Har du haft din ?

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Udda Bella sagde ...

Hvor ser det bare drøn godt ud!!

Basilmus sagde ...

Hvor ser det lækkert ud!! Mon du kan lokke en DIY ud af hende.....er nemlig mest til det der opskrift halløj :0)Og synes bare der er rigtig rigtig fint :0)