torsdag den 12. april 2012

FeBo......

Kunne ikke dy mig for lige at lege lidt videre med blomsterfeerne....

Skal feerne gives til "små" piger skal de da komme i et lille fint FeBo



Jeg havde lige en af Rie Elise Larsens fine runde æsker liggende...og ærger mig over at der "kun" var een for jeg har jo mange feer!


Et lille lunt sæt sengetøj i bomuld og uld når feen om natten skal hvile sig.


En lille puf madras i bunden af æsken pyntet med en af Lines skønne knapper....


Hovedouden er stoppet med blød og lun uld....


Dynen er af en blød kogt uld på den ene side og med bomuld på oversiden....


Feen kan jo også bruge det lille Bo til at sidde og pynte i ;-)

Ideen tror jeg er inspireret af dette UgleBo.

Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Mig & Maya sagde ...

Hvor er de søde- hvor er de bitte små pailletter fra? Knus Heidi

tusindfryd sagde ...

Kære Heidi

Godt spørgsmål....? Jeg tror jeg har købt dem i en hobby butik en gang...det var ikke megen hjælp!

KH

Hanne Rimmen sagde ...

Ikke et øje er tørt..
Du trylle gør du ;o))

Uthski Badutski sagde ...

Hvor er det bare en fantastisk fin idé, som helt sikkert nok skal gøre lykke hos en lille pige :)
Da jeg var barn lavede jeg et lignende bo til små nisser, og har faktisk flere gange overvejet at gøre det igen... til en anden lille pige eller dreng selvfølgelig. Synes det er fantastisk at se, hvordan fantasien kører på højtryk, når børn får sådan noget i hænderne... Og så kan man jo også selv "lege" lidt, mens man laver det ;)
Hav en dejlig dag.
:) Natascha

Pustetrolden sagde ...

Hvor er det nogle fantastisk lækre søde ting du tryller frem. Du inspirerer mig så meget. Jeg har bla. syet fine dukker fire stk og nu bliver jeg da nød til at lave sådan nogle fesæt til mine piger. Jeg er fuldstændig solgt;-)

Mai-Britt sagde ...

Hvor er de fine. Vi har et par små pige fødselsdage her i foråret. Og disse små febo er helt perfekte som gaver. Tusind tak inspiration. Det der skønne tyl med prikker, kan du mon huske hvor det er fra....?

Mvh
Mai-Britt

Maj sagde ...

Jamen, jamen, jamen.
Det er bare alt for bedårende <3.
Også ugleboet...
Fantastisk!
/maj

Snullemor sagde ...

Skønt at man kan blive inspireret af sig selv ; )
Jeg mener: Du blev inspireret af noget du selv havde lavet ; )

Karen Marie sagde ...

Er vild med dine små feer og sådan et fint lille febo er da slet ikke til at stå for :0) som jeg sagde til dig den anden dag, så kunne det altså være dejligt at være 5 år igen! Kh KAren Marie

Mia sagde ...

Hvor er det fint. Du er så god til at lave et helt univers til tingene. Det er rigtig fint :)

Moster Pips sagde ...

Kender du det man tror at man har skrevet noget, men det blev i dine tanker:))
Jeg har 4 af de runde kasser til dine fine febo.
Jeg kan kigge forbi eller vi kan lige mødes, nå jeg skal gå med hunden, hvis du er interesseret?
Go' søndag.

mette laumann sagde ...

Nåååå det er bara for sød ;)