torsdag den 26. april 2012

Er Du Frisk ?

Har du hænderne fri nu på lørdag den 28. April fra 10-16 ?

Har du lyst til at tage en opfordring op i uld, trikot og dukkemageri ?

Trænger du til intens kreahygge?




En enkelt datoforveksling og en uheldig hændelse har "akut" flyttet to deltagere fra April dukkeworkshoppen til Maj, derfor har vi to ledige stole til dukkeworkshoppen her i April, bare rolig der er god tid at tænke over for det er allerede på lørdag..... ;-)

Men er du frisk kan du jo lige sende LINE en mail på    marapytta@gmail.com

Vi glæder os og er SÅ klar !

KH

4 kommentarer:

snødronningen sagde ...

oooooh som jeg har lyst til å gå på dukkeworkshop,men det er litt langt å dra ,skal til danmark i sommer,men dere har vel bare slike kurs i helgene?ha en flott dag videre klemmer hege

Frøken Nobel sagde ...

Jeg er bestemt frisk, men det er pengepungen desværre ikke. Kæmpe ØV!!

helle sagde ...

Kan kun sige: Gør det - det er fantastisk, så meget glæde jeg allerede har fået ved dukkemageriet, siden jeg var på kursus for lidt over en måned siden - og der er gode tips og tricks at hente, som gør at man kan få det helt rigtige look.

Ting man ikke kan læse sig til i bogen, som jo eller også er helt fantastisk.

Held og lykke på lørdag.
KH
Helle

Vis hele min profil sagde ...

Ej det er jo lige mig, men......
er det ikke noget med at man skal forberede div hjemmefra, og det er jo med lidt for kort varsel desværre...
Kh Mette