lørdag den 21. april 2012

Det Lille Ekstra Stor Effekt

Når jeg bruger lang tid på at strikke eller sy noget elsker jeg at give håndarbejdet lidt ekstra forkælelse bare fordi....


Det lille ekstra som kan løfte en velkendt opskrift op til noget "særligt" kan ex. være en stofbetrukken knap....


Knapperne er fra LINE og jeg bruger dem flittigt !


Vi er vist et par stykker som kan blive enige om at knapper kan man ikke have for mange af ???


Jeg bruger de mellemstore 28 - 32 liner til babyveste og andet lidt grovere børnestrik, de helt små 20 -24 linier er super til dukketøj og det fine babystrik.


Det er en god følelse at vide hvor man altid kan skaffe en skøn knap eller to eller mange "Hand Made In Denmark" :-)

Tak Line fordi du har samlet så mange fede Libertystoffer!

Nyd Dagen

KH

6 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Fuldstændig enig, knapper kan man ikke have for mange af. Stofknapperne er vel nok fine, de mangler i min samling - måske jeg skulle kigge ind til Line?

Jette Storm. sagde ...

Ja det gør virkelig meget. Super flot.

Frk. GarnGlad sagde ...

FEDE KNAPPER ;O) og helt enig de giver lige det sidste pift til ens håndarbejde ;O)

Anna sagde ...

Sikke nogle flotte flotte knapper.

... sagde ...

Det er ofte de helt små detaljer som knapper og sammensyninger der kan hæve niveauet på noget der ellers godt kan blive lidt for 'hjemmelavet' på den ufede måde.

Knapperne er virkelig flotte!

din blog har været med til at inspirere mig til at lave en, den er helt ny men bliver forhåbentlig lige så fin som din med tiden.
www.mormormentalitet.blogspot.com

KC sagde ...

Ihh den orange vest er fin.
Findes der en opskrift??

Vh Karin