torsdag den 26. april 2012

At Fuldende En Klassiker

I søndags var jeg så heldig at finde en skøn og klassisk uldfrakke på loppemarked...



De originale knapper var dog skiftet ud og ikke lige i min smag så knappeløs tog jeg den med forbi Lines Knappefabrik....


Nu har frakken løftet til fuldført med 4 knapper betrukket med den skønneste blå Liberty, alle med hver sin lille bid af stoffets mønster..


Så det kan godt være frakken er "Made In Sweden" men den er "Decorated In Denmark" !


Du får lige et par nærbilleder af knapperne og et mere farveægte billede.


Frakkeknapperne er 36 Linier en størelse der er liiiige på vej ind i Knappeshoppen


Jeg elsker tanken om at knappen er i metal på både for og bagside, at den er håndlavet og at ikke to knapper er 100% ens i mønstrets placering det giver på en måde et harmonisk spil.


Du kan følge med i knappeproduktionen og købe knapperne hos Line lige HER

God Dag Derude

KH

8 kommentarer:

Udda Bella sagde ...

Tænk så mange gode ting der er made in sweden abba, knækbrød, din flotte jakke, Volvo, Ace of base, Husqvarna ja listen er lang! Super flot jakke!

Mig & Maya sagde ...

Wow, hvor er det utroligt, at en knap kan gøre så meget. Men det ved jeg også fra mit daglige arbejde, at det ikke er ligegyldigt, hvad der bliver brugt. Fin, fin jakke nu- og super lækker blå farve- lige i tidens trend. Knus Heidi

Maria sagde ...

Nøj den er blevet fin. Og sikke dog en helt umanerlig smuk farve jakken har! Tillykke med det køb :-)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Ja DET var lige prikken over i'et:))

Annelise sagde ...

Tænk hvad man kan finde på et loppemarked. Den er superflot med de fine knapper.

... sagde ...

Jeg vil gerne stemme i med endnu en kompliment. Den er godt nok flot jakken og knapperne gør den bare endnu finere.

Dyveke sagde ...

Ihh din smukke jakke er blevet endnu smukkere nu! Fantastisk :)

Henny sagde ...

Lækker flot jakke. Den kan jeg faktisk også godt lide. Og at du lige har sat dine "egne" knapper på, gør den jo unik.