fredag den 20. april 2012

Anden Runde

Jeg kan aldrig finde bogbind til skolebøgerne som jeg kan holde ud at se på....

Derfor bandt vi året skolebøger ind i Rie Elise Larsens smukke skiver, det holdt næsten et helt skoleår, men nu måtte der altså lige ombindes.


Til de få måneder der er tilbage af anden klasse har bøgerne fået en omgang kraftigt gavepapir, div. hjørner er forstærket med masking tape og så kunne jeg altså ikke dy mig for at tegne lidt på dem også....

Trænger i også til en ombinding?

God Weekend

KH


8 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor er de smukke de bogbind. Fine, fine tegninger

Stine:)

Æblekind sagde ...

Hvor er de fine, der er alt for længe til jeg kan lave så fine bøger til lille pigen... For jeg er pænt sikker på at storebror vil betakke sig! Fint med kulørt tape som feature..

Line sagde ...

wenche for pokker - hvor er de fine!

Mig & Maya sagde ...

Nu får man da lyst til at tage sine skolebøger frem og lave lektier. Det må være en fryd at lukke op for skoletasken og finde bøgerne frem. den store bruger ikke bogbind mere (det er for barnligt siger hun) men når den lille skal til at i skole så vil jeg have disse her i tankerne. Knus Heidi (ps. kan du fortælle hvor meget elastik du bruger til taljen på bukserne til dukkerne og i benåbningen)

Muslingens mor sagde ...

Det er nok de flotteste indbundne skolebøger jeg nogensinde har set :)

RenLykke sagde ...

Herlighet så kreativ du er:) Jeg er stum av beundring!
Og de små broderiene dine er heeelt fantastiske!
Har du vurdert å selge de ferdig broderte?

Marina sagde ...

Din streg er bare så skøn. Jeg tænker stadigt på dine små broderier for nylig og dén kanin der den måtte gerne bo på en af mine bøger....

Jeg binder bøger ind i alt muligt og der er ingen tvivl om at almindeligt bogbind er det allerdårligste...

Lene sagde ...

Hvor er de dog smukke, de indbundne bøger. Er vild med dine streger.