søndag den 29. april 2012

Altid En Fest

At holde dukkeworkshop er en FEST !

Rum 11 var pyntet op, uld, trikot, dukker, dukketøj, stoffer, garn,knapper,nåle, dims, dut og glade tøser i alle aldre...


PuslingeKit og dukketøjsmønstre var gjort klar til alle deltagere.


Der blev gået til vaflerne, til tider var der dyb stilhed, til andre grinen og snakken.


Der var nybegyndere og øvede ( nogen endda meget øvede) vi tog udgangspunkt i hver enkelts behov og alle fik udviklet deres dukkemageri.


I pusterummene ( dem er der ikke mange af ;-)) ) blev der kigget på bl.a. KNAPPER og andre lækkerier i Lines stofparadis...


Jeg er ret vild med de nye hårnåle! Håber snart de kommer i SHOPPEN ?


En stor tak til alle deltagere herfra ! Det har været en fornøjelse, FEST at være sammen med jer.

KH

6 kommentarer:

Kabakü sagde ...

Det er vist os der takker... Det var simpelthen en skøøn dag!!! Mangler nu kun et enkelt lag hår på den lille dreng. Har efterhånden lidt ondt i den ene finger, af alt det hår!! Jeg må ha købt mig et fingerbøl. Endnu engang tak for en hyggelig dag. Kh Katrine

Willemoes sagde ...

Det var absolut en fantastisk og inspirerende dag! Og sikke nogle søde mennesker jeg har mødt. Jeg brugte aftenen i sofaen med min ansigtsløse baby på maven, mens jeg spekulerede på øjen- og hårfarve. Puh, det er hårdt at blive dukkemor... :D

Mig & Maya sagde ...

Tro mig, jeg tænkte SÅ meget på jer. Men glæder mig til 18. maj nu, så jeg endelig kan få lavet min lille Silke:-) Knus Heidi

Helle sagde ...

Der ser ud til at have været en meget inspirerende dag :) Det er i hvert fald også hvad jeg har hørt :)

Silkemor sagde ...

Jeg vil også sige TAK for en helt igennem fantastisk, dejlig dag. Hvor var det bare skønt at møde jer og i det hele taget være sammen med alle de andre søde dukkemagere.
Og selvom jeg har lavet dukker før, så fik jeg virkelig lært en masse:-)
Og du er en MEGET inspirerende og dygtig lærer, søde Wenche.
Jeg var træt på den gode måde, og sov en stor del af vejen hjem i toget!
Kærlig hilsen
Kirsten

Tine sagde ...

jeg siger også TAK for en rigtig dejlig dag :-)
Det er altid en fornøjelse at være sammen med dig - og Line!
Vi ses på tirsdag.
kh Tine