torsdag den 8. marts 2012

Små Strikkerier

Efter PÅSKEÆGGET er jeg gået ned i dukkestørelse...


Broderiet er dog stadig i samme størelse som KANINEN.


Dukkestørelse er nu en ganske dejlig afveksling ;-)

En sag kan strikkes på en kop eftermiddags te og en aftens nyhedsudsendelser...


Som i kan se er der ordentlig blevet leget med mønstre, alle af udelukkende ret- og vrangmasker så ingen raketstrik her.


Jeg har også været helt ned i kagedåsen med vintageknapper samlet fra div. loppemarkeder gennem tiden.


Alle modeller er strikket på større pinde end garnet er beregnet til og mangler lige at få en tur på uldprogram.


Alle modeller er også strikket med samme masketal og hel samme forløb og alligevel nes jeg de kommer ud vidt forskellige.


                                     Jeg er bestemt ikke færdig med at strikke i dukkestørelse !


Hvad jeg skal med alle de små bluser?

Det får i at se lige pludselig ;-)

Tilsvarende model til børn er der en gratis opskrift på lige HER

Ønsker dig en dejlig dag

KH



10 kommentarer:

Mig & Maya sagde ...

HVOR ER DE BARE SØDE, SØDE, SØDE. VIL HAVE DEM ALLESAMMEN TIL MIN DUKKE, SOM JEG SKAL LAVE PÅ KURSET I APRIL:-) KNUS

Celina's verden sagde ...

Hvor er de bare skønne.. Er det en opskrift du vil sælge.. Vil jeg gerne lave til mine dukker..
Kh Camilla
blog træf læs her
http://celinas-verden.blogspot.com/2012/03/krea-trf-i-kbh.html

stjernegoide sagde ...

Fint med fint på!

HANNE sagde ...

De er knaldfine de små trøjer og sikke en herlig ide med broderiet :O)

Chanette sagde ...

De er da bare SÅ fine..! Min den ældste ville blive grønblå af misundelse..!

Anonym sagde ...

De er SÅ fine....har bare et enkelt lille spørgsmål.....hvor mange timer er der i døgnet hos dig :-) er dybt imponeret over alt det du får strikket. Kh Sofie

Romantikk-takk. sagde ...

Ååå såå søte små plagg. :)
Klem fra Mette.

morslille sagde ...

Håber der en en opskrift på dem også
KH Charlotte

Maj sagde ...

Smukke, smukke, smukke!
Og tak for opskriften. Jeg håber ikke der går længe før jeg kan vise noget frem der forhåbentlig er bare halvt så smukt.

:-) Maj

Fru Thornholm sagde ...

Eij, hvor kunne jeg bare godt tænke mig en opskrift på en af disse skønheder til dukkerne... :-)