fredag den 30. marts 2012

Milli A La Tusindfryd

Skal vist snart slippe den brodernål....



Min ellers lidt rå millitærjakke ( fra den italienske hær) er nemlig blevet blødet noget op af endnu en Kanin...


Jeg har total forårskuller , der skal bare luftes ud ,lyses op og laves alt muligt ,gerne samtidigt....


Så inden jeg kaster mig over min mands cykeltights er det vist på tide at holde en lille broderipause....


Tak til Karen MArie for inspirationen og sparket ud i kunsten.

Ønsker jer alle en fantastisk weekend !

KH

11 kommentarer:

Nina sagde ...

Årh jeg gad godt se sådan en herrmås i tricot med pink kanin i fuld firspring på Strandvejen. Et syn for guder! Din iver har smittet for jeg har lagt klar til en sofapude med broderier. Det er virkelig forårsagtigt af en eller anden grund.

Louise sagde ...

Ej hvor er den da bare blevet fed, total god ide. uha kender alt de det forårs kuller med alt for mange projekter, både dem der er igang og dem man har i hovdet;-) ha en dejlig dag

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Cool!!!

god weekend, Stine:)

Groovymama sagde ...

Den er så fed, den jakke!

Muahahahaaaa - jeg kunne godt se sådan en pink kanin dække de ædlere dele - det ville satme være god forårshumor :-)

Hunch, Camilla Tange Peylecke sagde ...

NEJ...du må da ikke slippe broderi-nålen!! med de fine fine ting du laver. Smil

Fru Schou sagde ...

Det er SÅ fint:-) Jeg har også flere gange tænkt på at brodere på min milijakke!! JEg må vist forbi Karen Maries shop et smut...

Lena sagde ...

Waw, hvor er den fin ;) super fine broderier du laver...

Blogmoster sagde ...

Fin blog du har..
Fra blog-Moster ny blogger;)

Syslefeen sagde ...

De er altsåbså fine, dine broderier. Det er så cool at blande den rå stil med det mere " pusse nussede" sejt.

Christina sagde ...

Den er da vildt lækker - og nu meget feminim!

Forårshilsner fra
Christina

Mia/bellaogbror sagde ...

Smart. Jeg bliver vist nødt til at peppe min militær jakke op også!