onsdag den 7. marts 2012

Kan Du Fornemme Det ?

Jo jo lidt skør er jeg jo nu en gang.....indrømmer !

Men altså da jeg mødte på Syskolen i går kl 10 i forårssol og mødte alle de glade tøser og to babyer OG ikke mindst min bunke af stof og pladevat kunne jeg SLET ikke fornemme Rockeren.



Men ok, efter at have syet alle stofdelene på pladevattet skete der altså noget...

Jeg fik den her fornemmelse af at den næsten er færdig, at jo jo det her bliver da til en Rocker helt klart :-)


Der er selvfølgelig nogen vej igen, men København blev jo heller ikke bygget på en nat og bliver rockeren bare halvt så smuk og anvendelig som Kbh. er jeg lykkelig :-)

Tak LINE fordi du fik mig sparket igang og hele tiden står bi ellers var jeg helt klart faret vild her !

Kan du fornemme Rockeren ?

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

ea-o sagde ...

Jeg kan da klart fornemme det, og den bliver så flot!

Emilie sagde ...

den ser skøn ud!

Frøken Tina sagde ...

Helt klart! Uh, hvor ville jeg gerne gøre dig kunsten efter!!!

Anonym sagde ...

Fundet lynlås? Ellers husk du altid med en tang eller to kan afkorte metal lynlåse til den ønskede længde... Kh Skrædderen