tirsdag den 13. marts 2012

HækleRummet

"Stærkt , at du har lyst til at hækle! "

Såddan starter forordet i denne nye og virkelig skønne hæklebog " Hæklerummet"



Annika Messing har skabt de mest fantastiske hæklede skabninger jeg længe har set. Annika blev inspireret af den velkendte amigurumi og har i bogen skabt hendes personlige udtryk af denne "kunstart".


Eksempelvis de her vildt nuttede muldvarpe.


En langøret kanin og alverdens svampe.


En prinsesse er det også blevet til.

Bogen byder udover en masse skønne opskrifter også på en vel illustreret hækleskole bagerst i bogen!

Mere vil jeg ikke afsløre her men kan love at der er flere nuttede og lørjerlige skabninger at finde og godt nok er jeg gået helt i strik men må vist lige have varmet hæklenålen op igen ;-)

Bogen vil jeg tro kan fås i de fleste boghandler og ellers kan den i al fald fås lige HER hvor du også kan lure lidt mere....

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Mig & Maya sagde ...

Jeg kiggede den også igår hos en veninde, og jeg er absolut nødt til at anskaffe mig denne- synes faktisk det var dejligt at se, der var mange drengede ting i den. Glæder mig til at se, hvad du får tryllet frem. Personligt vil jeg gerne lave prinsessen. Knus

bykirsti sagde ...

Jeg deltager i en giveaway om denne bog og bliver jeg ikke den heldige vinder så skal jeg helt sikkert også have købt denne skønne bog.

Lene sagde ...

ja jeg er i hvert fald hooked på bogen og tænker at den bliver købt næste week-end til håndarbejdsmessen i Middelfart ;D

Mia sagde ...

Fedt at bogen starter med et kompliment til læseren. Det kan jeg lide.
Og fint med "drenge"-ting. Jeg pønser på at hækle en traktor til min to-årige, som sover med en meget hård en af slagsen pt...
Må eje den bog:)
Kh. MiA