torsdag den 29. marts 2012

Grib Garnet I SilkeBorg

Her en lille opfordring til alle der elsker garn ;-)


Programmet byder på en masse lækre workshops indenfor strik, hækling og broderi. Tre af de dygtige kvinder kender jeg det KAREN hækler, STINE strikker og KAREN MARIE brodere , derudover er der en del andre kvinder jeg ikke kender som byder på teknikker jeg egentlig godt kunne bruge at få lært!


Hvis du/i er blevet tændt kan i læse meget mere på Grib Garnet liger HER og se hele kataloget med de mange workshops tilbud lige HER

Beklager de lidt slørede billeder de er napset her

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

HANNE sagde ...

Wenche, du er da så sød at skrive om vores strikkefestival. Det er vi rigtig glade for :O)

Lene sagde ...

juhuuu jeg skal med til Silkeborg og har endda fået overnatning. Jeg skal bestemt lære at strikke lidt mere