søndag den 25. marts 2012

Fra 12 Til 75 År

Fra Ålborg Til Valby

Tja, så vidt spænder en dukke WorhShop altså.


En intensiv "fest" på 6 timer, der synes at gå på ingen tid hvis ikke lige man ser resultaterne som vidner om at der er blevet arbejdet igennem :-)


Flittige plasterbeklædte fingre....ja dukkemageri er ikke for tudekiks ;-)


Kreativt "kaos" , jeg ELSKER det!


LINES over skønne dukkekollektion som alle deltagere fik snitmønstre til i en fin personlig mappe.


Og ja, denne lille mikro vingevest er ligeså cute i virkeligheden som på billedet.

Jeg er meget træt og meget GLAD.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Lene sagde ...

åh hvor ville jeg gerne ha' været med og hvis ikke konfirmationsforberedelserne tager al min tid, så havde jeg altså taget turen over storebælt.

Mig & Maya sagde ...

Ser SÅ hyggeligt ud. GLÆDER mig, GLÆDER mig til april. Knus

diana myjak sagde ...

Hvor er de skønne...

ville gerne med en dag.

måske i kunne lokkes til JYLLAND??????

hilsen Diana

smut evt forbi min blog og se den give away jeg har lige nu....

Ulla V. sagde ...

Jeg er simpelthen så fuld af beundring, Wenche. Hold da op hvor har du bare opfyldt mange drømme for dig selv - og for andre.

At skulle på en workshop hvor "lærerne" er så engagerede helt ind i hjertet, må bestemt være en drøm for mange.
Hvor er jeg bare glad på dine vegne. :))

Og hold da op hvor er du fantastisk til at brodere! Jeg er vild med dit store broderi...ja, også de små. :))

Kh

Moster Pips sagde ...

I er en super god kombination.
Dine fantastiske dukker og lines fine tøj.

Gitte sagde ...

Suk,jeg bliver altså nødt til at lave en af dine dukker en dag (har købt bogen),jeg bliver altid så glad når jeg ser dine dukker,de er så smukke,sikke fine detaljer,bliv endelig ved med at lave dem :)

Silkemor sagde ...

Ihhh ALTSÅ, glæder mig vildt meget til det bliver den 28. april og jeg tager turen til Vesterbro :-)

Kh Kirsten