torsdag den 15. marts 2012

Endnu En Til Samlingen

Den anden dag antog jeg af god erfaring at den nye bog af Sys Fredens "mønsterhæklet" er super..

Det har jeg nu fået bekræftet at den er ;-)



Nu er bogen nemlig landet i min samling og som alle de andre små bøger jeg har af Sys´s er denne her også lige til at gå til, med fine illustrationer,billeder og spændende mønstre.


Perlemønstret og stjernemønstret er blot to af dem jeg gerne vil arbejde lidt med....



Såååå SYS  hvis du skulle læse med her vil jeg da bare lige sige tak for endnu en uundværlig lille en til samlingen :-)

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er fuldstændig enig, Wenche. De er ikke til at undvære "de små" - jeg har også forlængst bestemt at "Mønster hæklet" skal hjælpe mig til at få bedre hækle evner. :))

Og 1000 tak for det SMUKKE mønster Hverdags dress. Det er lige som jeg elsker det med raglanærmer og en vidunderlig knap i nakken. Du holder aldrig op med at begejstre mig - hvad enten det er med ord, billeder eller fantastiske idéer. Ja, bare det at du er her, er det allerfineste...

Dejlig torsdag til dig.
Kh
Ulla

Ulla V. sagde ...

Hov! Klikket på anonym var en fejl...

Christina sagde ...

Sikke nogle lækre bøger, du har fået fingrene. Selv har jeg kun 1 indtil videre! ;)
Men der skulle gerne komme flere til "samlingen", når tiden lige er til læring i hækling og strikning.

Kh Christina

Margit sagde ...

mmm det var mange herlige bøger - jeg kunne også godt bruge en til eller 2 ..

x
Margit
Creative Tail

Maria Svelmøe sagde ...

Uh den må jeg også have. Jeg har flere af de andre og de er jo så gode. Jeg har brugt dem i flere år, fordi jeg er en klovn til at huske hvad de forskellige masker hedder.

Micha sagde ...

Har også en hel del af dem.. de er bare skønne :)
KH Micha

Frk. GarnGlad sagde ...

Ser rigtig spændene ud ;O)

Sidsel Sangild sagde ...

Den ser rigtig fin ud. Dejlig forside! Skønt at der kommer sådan nogle bøger på dansk.