lørdag den 24. marts 2012

DukkeBørn På Vej

I skrivende stund starter Line og jeg vores første WorkShop sammen med 8 nye dukkemagere i Rum 11 på Vesterbro.

Line har lavet en helt fantastisk kollektion af dukketøjsmønstre , selv jeg der ellers burde have syet min andel dukketøj SKAL lave hver og en af de nye modeller til min egen dukke.


I får lige to  billeder af endnu en af mine nye babyer....her en lidt mørkere sukkertop.


Dukkematerialer, stof og kits er bragt til Rum 11 og ligger bare og venter på at kreativiteten kaster sig over det.


Ja Line synes der dufter noget af får....men det er fordi at ulden ikke er behandlet med kemiske stoffer og det er nu vist nok Lanolin der dufter af ;-)  Bybo!


Åh jeg glæder mig til at møde på "arbejde" i dag.

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Jeg forstår din glæde !
Og duften af uld- den holder jeg nu så meget af , måske fordi mine børn var i klædt lanolin:-)

Rikke Dalmose sagde ...

Kæreste Wenche.

Jeg ønsker jer begge den mest fantastiske dag;-)

Knus til jer begge <3

Rikke

Fru Thornholm sagde ...

Det ser lækkert ud. Håber i får en rigtig god dag!

Håndarbejde skal der til sagde ...

Lyder til at blive en spændende dag, rigtig god fornøjelse!

Hyggehygge
Marianne

Mia sagde ...

Jeg må på dukke workshop snarest. Det ser SIMEPLTHEN for fint ud:)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Hej Wenche.

Tusind tak for i dag, det var rigtig hyggeligt og virkelig lærerigt. Glæder mig til at få min dukke helt færdig.

Camilla

helle sagde ...

kære Wenche
Åh, hvor var det en skøn dag. Jeg er så glad for resultatet med min dukke og kan slet ikke vente med at arbejde videre - tror dog jeg lader krumnålen hvile til i morgen, for mine fingre er ret trætte:-) Sikke nogle dejlige lokaler og skøn stemning. Jeg nød hvert et koncentreret minut og kan kun anbefale alle andre dit kursus. Det er skønt at trylle noget frem selv, som ser (næsten) ligeså fint ud som i bogen.
TAk for 6 skønne timer.
Kærligst Helle