fredag den 24. februar 2012

SkriveSager

Kombiner Skrivesager og lækre farver, så er jeg fortabt, så har du mig i din hule hånd for jeg kan simpelthen ikke modstå !



Jeg har notesbøger nok til mindst 10 liv , men ak.....

Heldigvis har jeg to børn som hjælper med at holde bestanden af viskelæder og blyanter nede, for med det er det lidt som med sokker i vaskemaskinen....

Et eller andet sted i universet må der være et kæmpe bjerg af sokker , viskelæder og blyanter ?



50ér farverne har denne gang lokket, kombineret med lækker kvalitet, så bliver det bare ikke bedre...

Hvad med dig, kan du modstå ?

God Weekend

KH

9 kommentarer:

Lene sagde ...

åh ja notes-bøger, det er så svært at modstå dem.

Marianne sagde ...

Lækre farver - og ja, her forsvinder viskelædder også som dug for solen:-)

Marianne sagde ...

Ja det ser hyggeligt ud!

Helle Jakobsen sagde ...

Altså det er lidt ligesom med sko og tasker: man kan aldrig få for mange notesbøger :)

Heart Design sagde ...

Man kan da aldrig få nok notesbøger ;-)

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, det blå/lyserøde viskelæder sendte mig lige direkte tilbage til folkeskolen. Ren nostalgi!

mette b sagde ...

Sokkerne, blyanterne, viskelæderne og nøglerne er "Et sted i nærheden" som du kan læse i Cecelia Aherns bog med den titel :)

Det blå- og lyserøde viskelæder minder mig om min morfar, der havde sådan et. Det var helt stift og svært ikke at ødelægge papiret med.

Klem

Kirsten Søeballe sagde ...

Hehe jeg siger tit til mig selv at jeg har nok derhjemme. Meeen kan ikke lige dy mig for at købe endnu en af de fine tynde tusser til at tegne eller skrive med.
Og viskelæder ja de bliver vist spist her. For det synker konstant i beholdningen.Så er nødt til at købe lidt ekstra :-)

Blåbærlina sagde ...

Så koselig, har det akkurat likedan som deg med skrivesaker i fine farger. Er helt tapt når jeg ser delikate skrivebøker....har også slike til mye skriving livet ut tror jeg, hehe..... :O)
Har vært sånn fra jeg var liten pike, og det går ikke over :O)
Dine saker var veldig fine!!!
Kos deg med dem, håper du finner noe morsomt å bruke dem til!
Klem fra Nina