fredag den 10. februar 2012

Så Er Der Opskrift På Sirri 1


Kan i huske mit første Sirri eksperiment?

Siden har jeg hørt rygter om at jeg ude i blogland hedder "hende der strikker en sweater om dagen"....

TAK ,hvor er i søde, meeen så hurtig er jeg heller ikke ;-)

Jeg har fået rigtig mange mails ang. opskriften!

Og nu ligger der altså en gennemarbejdet og professionel udgave af mine kragetæer lige HER



Opskriften kan man jo følge til punkt og prikke eller selv arbejde videre på, ribbene kan jo varieres i højde og bredde OG ikke mindst mønstret kan man nemt ændre i skal "bare" holde jer indenfor mønstertallet i både bredde og højde.

Ved godt det kan lyde lidt indviklet men det er faktisk ganske simpelt og nedenfor kan i se hvordan jeg ex lige nu "leger" med et mønster til et nyt projekt. Det svære er at ende på det rigtige masketal i bærestykket men det er jo klaret :-)


 Jeg ved at der arbejdes på de andre mønstre også , så inden længe skulle i gerne kunne få fingre i en opskrift på både cardigan OG børnestrikken.

Alt sammen på pind 6 og 7 så vi alle har en chance for at blive færdige....

Skal nok give lyd når de sidste to ligger klar hos Tanterne.

Ønsker jer alle en dejlig weekend og vinterferie ude eller hjemme??

KH

1 kommentar:

Irene sagde ...

Nej, hvor godt. Og så er du da bare for hurtig :) Nu hænger der lige 4 trøjer på rad og række hos dig, mens jeg stadig sidder og fedter med en lille vest til min dreng på 3 :)