fredag den 17. februar 2012

Ret Cool Liberty

At gå på SySkolen kan kun give lidt LibertyFeber..

Derfor denne nye bog!

Indbundet i Libertystof , det synes jeg er ret så cool.


Bogen byder på mindre sy projekter i Liberty, bl.a. en super fin påfugl hvor påfuglestoffet ret snedigt er blevet udnyttet i halefjerene.


Miljøvenlig indkøbsnet i 50ér stil...


Og bagerst i bogen er der lige et lille galleri med de forskellige stoffer og deres navne, jeg synes at det stof  nettet er syet i " Kayoko" er meget fristende.

Bogen er fra Politikkens Forlag , skrevet af Lucinda Ganderton.


Har du også lidt LibertyFeber ?

KH

9 kommentarer:

søslerier sagde ...

Den ser lækker ud, på trods af at jeg ikke er Liberty fetichist... Men inspireret kan man vel altid blive ;) god weekend!

ea-o sagde ...

Jeg elsker Liberty og ha gjort det siden jeg var en stor pige og begyndte at have min gang hos Skippe Stoffer i København. Det er RIGTIG mange år siden. Jeg fik bogen i julegave og jeg synes den er meget inspirerende. Jeg skal på dukkekursus hos dig og Line i marts. Tænker at der også dér bliver mulighed for at bruge lidt Liberty rester :-)

ulla sagde ...

Kunne nok hurtigt få det med den bog:)

Mini ministeren sagde ...

Den bog kunne da godt gå hen og blive et stort ønske :)

Karen Elisabeth sagde ...

Tror lige den kom på ønskesedlen - den ser meget lækker ud!

Moster Pips sagde ...

Desværre ja.....
det er nogle fede mønster og farver, det er bare skønt at farverne passer sammen uanset hvilke mønster det er.
Så man kan mikse.
God weekend:0)

Fru Jensen sagde ...

Super fin bog. Den kommer også på min ønskeseddel. Jeg har lige syet et tørklæde i Liberty (der ligger et billed på min blog).)Faktisk var stoffet min eneste souvenir fra en tur til London ved juletid. Efter et besøg i Liberty er jeg helt solgt.

FarfallaDK sagde ...

Lækker bog!
Jeg syer desværre ikke helt så meget selv, som jeg gerne ville, men jeg kender en stor syerske, som er helt vild med Liberty-stof. Måske hun ville elske denne bog...?

Cat sagde ...

Hov, blev vist helt forelsket i påfuglen:) Den er da for fed:)