onsdag den 8. februar 2012

Psssst.... Dukke WorkShop Forude

Bare Lige hurtigt, VI arbejder på sagen ;-)

En Dukke WorkShop som jeg har fået så mange forespørgsler på er nu med lidt hjælp fra en VEN ved at blive planlagt.

Det bliver et TusindFryd / Marapytta samarbejde og udover hjælp, tips , tricks og hygge  til dukkesyning bliver der hele to special goodies at tage med hjem fra WorkShoppen, mere herom følger.



 Vi har i første omgang to workshops at tilbyde

Lørdag Den 24. Marts  og

Lørdag Den 28. April

Begge dage foregår i Rum 11 på Vesterbro hvor vi har de perfekte rammer for kreativitet og håndarbejde.

Prisen er 700 kr pr workshop incl. lidt til blodsukkeret og de to specials og du kan læse mere hos LINE og en af de kommende dage skal jeg nok fortælle resten :-)

 Hver workshop bliver på een dag, vi tager udgangspunkt i BOGEN så du hjemmefra har tegnet mønstre, syet det "lettere" og valgt farver på hår , øjne ect .
SÅ kan du på selve dagen  få maks ud af timerne vi har sammen.
Du kan på Workshoppen få hjælp til det netop du har svært ved/ brug for, lære små trick, gode tips til dukkesyning og måske få hjælp til at gøre mønstret større, mindre eller lave dit helt eget ?

Vi planlægger 6 kreative, lærerige, udviklende, hyggelige, inspirerende og skønne timer....

Al tilmelding vil foregå gennem MARAPYTTA  / Line på

Vi har sommerfugle i maven og glæder os !
Nyd Dagen

7 kommentarer:

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Og hvad bliver prisen for sådan et workshop???

Stina Ida sagde ...

HURRA - længe ventet - har allerede tilmeldt mig.
Går straks hjem og tager min fine nye bog frem. Herefter vil jeg bare venter på dagen.

tusindfryd sagde ...

:-) 700 hvad det inkludere kan i snart se hos Line

KH

Dolls and Darlings sagde ...

Årh, det lyder spændende!!

Willemoes sagde ...

Jaaah, tilmelder mig STRAKS!

Mig & Maya sagde ...

FEDT FEDT FEDT- det bedste kombineret med det bedste fra hver verden. Må absolut se, om en dag til KBH kan findes så. Knus

Mie sagde ...

Lyder mega spændende!