lørdag den 11. februar 2012

Personlig Rekord....

90 muffins på en fredag aften!

Det er min personlige rekord.

Nej vi skal ikke have en ekstra sød vinterferie, vi kal til DBU´s Cool Kid´s Turnering ved svanemøllen her kl 12.


80 friske drenge skal hele dagen spille fodbold i kulden så skal der bare være lækre forsyninger på sidelinien samt varme drikke

Morgenen har budt på pølsehorns- og bollebagning til den store guldmedalje , heldigvis får dagerne et lift da vi skal cykle....

Nyd Dagen inde eller ude?

KH

11 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Wenche, du er simpelthen så sød og fantastisk omsorgsfuld!
Hav en dejlig dag på sidelinen. :))

Uldbegavet sagde ...

Du godeste hvor er du produktiv. Jeg håber I får en rigtig dejlig dag.

Lotte Hønholt sagde ...

Uhhmmm det ser lækkert ud. Men sikke et arbejde.... Godt gået :-)

Freja sagde ...

Hold da op, jeg er imponeret over din produktivitet :)

Mig & Maya sagde ...

Hold da fast, det må drengene da sætte pris på. Mon ikke man så får styr på sin bagetrang for et stykke tid med det arbejde...? :-) Knus

TrompetTrut sagde ...

Du bliver helt sikkert populær :) Sikke et overskud, og kager skal der til, for det er koldt i dag. Godt at drengene skal bevæge sig, så holder de varmen. Rigtig dejlig dag til jer.

tusindfryd sagde ...

TAK :-)

Ja altså antallet var ikke tilsigtet ved ikke lige hvorfor der var så meget dej ;-)))
Jo tak bagetrangen tager lige min en uges ferie nu!

Fantastisk dag! Sikke en kulde!!! Nu to timer senere er jeg stadig såddag lidt mellem kold :-)

Hvis andre står og skal til ude halløj med børn kan jeg varmt anbefale en elkoger og kakaopulver....det hitter hos bådevoksne og børn.

KH

Eva sagde ...

Det er da vist velfortjent med lidt lækkerier efter fodbold i den her kulde. Gys, hvor er det koldt i dag.

Fru Samuelsen sagde ...

Skal si du baker!!! Så kjempgode ut!!
Fin helg ønskes deg!!

Klem Fru Samuelsen:-)))

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

Også ude her....deltager i ridestævne både lørdag og søndag uhh det er koldt, men dejligt at være tilabge igen efter 2 års pause;o)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Du milde kagekineser... det var godt nok mange.... de blir helt sikkert påskønnet...