onsdag den 1. februar 2012

Med Hjælp Fra En Ven.....

Tirsdag formiddag bød på hyggesnak, strik, kaffe og hjælp fra en sød ven.

Anne / Apfelstrudel kom forbi, 5. tirsdag i måneden er der nemlig ikke syskole så vi havde lige en tør plet som skulle vandes.

Vi fik udvekslet strikkeprojekter og gode ideer og.....


....takket være Annes vedholdenhed og lyst til at kaste sig over bunken af retrostoffer er der nu skønne pakker klar til at rejse ud i verden :-)


Jeg skal kun liiiige have vejet af ,sat numre på, taget billeder ect. så kommer de på bloggen satser på weekenden :-)

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Randiga Tråden sagde ...

Underbara tyger.

Annchen sagde ...

Lyder drønhyggeligt..:) Og stofferne ser skønne ud..
Jeg har også kastet mig over mine - kunne godt lige bruge en motivator;)
Nyd onsdagen..
KH Anne

Barbara sagde ...

Uh det ser fristende ud!

Christine sagde ...

det ser ud som om jeg bliver fattig i weekenden! :D

Ellen Kathrine sagde ...

åh der er da lige st par stykker stof jeg godt gad eje :-)

Håndarbejde skal der til sagde ...

Ihhhhhhhhhh hvor du frister.........

Hyggehygge
Marianne

Marta sagde ...

Liker bloggen din meget godt :) Mye pent, og mange prosjekter jeg liker!
Sender du stoffer til Norge også? Var mye pent der :)

Mia sagde ...

Uuuuh, det glæder jeg mig til :)