onsdag den 1. februar 2012

KnappeExpressen

For sjov satte jeg søndag en lille test igang.

Jeg ville se hvor "hurtigt" man kan have sine ønskeknapper i hus.

Sendt søndag som B-post, fremme mandag i Lines Knapperi

Afsendt fra Line mandag

Fremme her på adressen onsdag!



Det er altså ekspres knappebestilling, især når man tænker på at de lige skal laves såddan helt på bestilling.


Jeg kan nu få lavet mine små babyveste i økologisk fed alpaccauld helt færdige, en ekstra lækker kvalitets garn , strikket i hånden med kærlighed og pyntet med helt specilt lavede knapper , jeg elsker at kæle for mit håndarbejde :-)


KH

11 kommentarer:

Merete sagde ...

De er godt nok fine, de knapper.
Og sikke en fart de har haft på ;o)

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Jeg er helt dårlig af misundelse, den knappemaskine er rent slaraffenland - må eje den! :-)

Mutti Spagutti sagde ...

Knapperne klæ'r de små veste.

Http:mutti-spagutti.blogspot.com

Anne sagde ...

Det var godt nok hurtigt! Og hvor er de fine:) Jeg skal også have lavet nogle knapper næste gang.

Fargevandring sagde ...

Nydelig garn. Det ble så dekorativt med de knappene!

Tusinde Tanker sagde ...

Virkelig yndigt! Det giver en dejligt personligt præg. Er det veste strikket efter eget design eller har du et fif til hvor man kan købe/downloade en opskrift? Har en lille dreng i maven og han skal da have nogle dejlige varme veste :-)

tusindfryd sagde ...

Vestene er en gammel sag og findes i et hav af udgaver men er alligevel temmelig ens. Jeg har min fra askeladen og har bare lavet perlestrik istedetfor ret strik i opskriften.

Ganske simpelt samme antal masker til flere størelser man varierer bare i garn og pindtykkelse.

Prøv at søg på strikket babyvest så finder du den sikkert :-)

KH

Henny sagde ...

Ja, så hurtig gik det også da jeg bestilte.
Hun er hurtig hende Line :-)

Billy Hankat sagde ...

Mums, lækre knapper - de er da lige de berømte prikker over i'erne. Knus K

Heidi sagde ...

Hvor er de bare yndige. Og sikke nogle lækre veste.

Randi B. Jensen sagde ...

Fine knapper - de er bare lige prikken over i'et.
Rigtig flot, at Line kunne ekspedere knapperne så hurtigt, men jeg er overrasket over, at Posten klarede B-breve på så kort tid, for dem har de vel 3 dage til at ekspedere!