tirsdag den 7. februar 2012

En Stjerne Rocker.....

I dag skal jeg se min første rocker i øjnene..


                                     ( Billedet er lånt HER )

 Rockeren  er "bare" en af Lines og ganske ufarlig....altså lige bortset fra alt det jeg kan komme til at gøre galt!!!

 Heldigvis har Line lovet at stå mig bi gennem hele syarbejdet. Vi ved begge at jeg har gået om den varme rockergrød længe....


Rockeren er til min datter, som forårsjakke, stoffet jeg har valgt er i ren bomuld både som inder og yderstof, kvaliteten er som Liberty´s Tana Lawn.

Nu mangler jeg så bare de helt rigtige lynlåse , i de rigtige længder...det bliver vist lidt af en jagt.

Jeg glæder mig til at tage hul på den her sag for jeg har villet længe men ikke rigtig turde tro på at jeg kan.

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

annestuds sagde ...

Stof og stil har lynlåse i mange længder og farver og så endde til en meget favorabel pris.
Kh
Anne

TrompetTrut sagde ...

Det skal blive spændende at se din stjerne rocker, når den er klar. Kan lige se en smuk neonorange lynlås i det stof :)

annettes kreativiteter sagde ...

Jeg vil også tro du kan få lynslås i Stof og Stil. Den jakke bliver rigtig flot, det er da helt sikkert ! Hilsen
annetteskreativiteter.blogspot.com

3. sal til højre sagde ...

Nej hvor er den cool!

Stuens Syslerier sagde ...

Supersej jakke, glæder mig til at se din færdig :)

Moster Pips sagde ...

Selvfølgelig kan du sy den med dine evner, bliver det ikke noget problem.
Jeg bliver helt grøn af mis..
Ville ønske jeg stadig var med på tirsdagsholdet.
Men nej, der er desværre noget der hedder arbejde:0)

Trinekjr sagde ...

Næ..det er da vist rockeren, jeg syede til min datter i sommers:-)) Hun elsker den og vi ser begge frem til foråret, hvor den igen kan komme i brug:-)) Go fornøjelse:-))
Kh Trine

Marie-Louise sagde ...

Det er så fed en jakke, den kan jeg godt forstå at du gerne vil sy. Har du tjekket hos Handler i Vingårdsstræde, de har jo alt hvad lynlåshjertet kan begære.

Tina sagde ...

Kender du Stofdillen på hjørnet af Jagtvej/Åboulevarden? De har mange (også mærkelige) lynlåse!
Kærligst
T