torsdag den 9. februar 2012

Dukke Work Shop - Opdatering

Som røbet i går har Line og jeg i samarbejde fået en Dukke Work Shop op at stå.

Og hold op hvor er det dejligt på bare 24 timer at se hvor stor jeres interesse er , nu glæder vi os bare ENDNU mere :-)

Vi afholder to Work Shops

Lørdag den 24. Marts 10-16  ( få ledige pladser)

Lørdag den 28. April 10 -16)  ( alt optaget MEN mulighed for at komme på venteliste)

Begge dage i RUM 11 på Vesterbri i København.

Tilmelding foregår lige HER


Da dagen byder på "kun" 6 timer og da vi ønsker at i får maksimalt udbytte af workshoppen bør i hjemmefra have læst bogen, have tegnet mønster af på trikot, syet alle lemmer, klippet og vendt. Det giver os tid til at fordybe os i de mere "svære" dele af dukkemageriet, stoppe lemmer, binde hoved , sy dukken sammen, sy hår.
Hver især gør i så meget hjemmefra som i kan og resten hjælper jeg med.

I skal selv medbringe materialer  og således have taget stilling til evt hud, øjen og hårfarve, jeg skal selvfølgelig nok tage et lille nødlager af materialer med ,vi skulle jo nørdig gå ned på udstyr :-)

Har du ikke allerede bog og materiale kan det fås lige HER


LINE specialdesigner en lille kollektion dukketøj som i får med hjem fra workshoppen, tøj som ikke er i bogen og  er helt the Marapytta style, glæder mig selv rigtig meget til at se hvad hun finder på!


Som en Tusindfryd Special får alle deltagere et mønster og ansigtskit til at lave de små pus, det eneste i selv skal have er velour eller andet blødt strækstof i ønsker til krop og hovedbeklædning, alt efter tiden kan det jo være i kan nå at sy jeres første pus på på workshoppen og ellers vil i efter en lille instruktion sagtens kunne klare det derhjemme :-)


Line og jeg glæder os rigtig meget til 2 x 6 kreative, hyggelige , arbejdsomme, koncentrerede, lærerige, udviklende og skønne timer sammen med jer

KH

7 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Det er nogle skønne arrangementer i har fået "brygget" sammen. Kan godt forstå den store interesse. Tillykke

God dag, kh. Stine

Willemoes sagde ...

Hold nu op hvor jeg også glæder mig! Sad lige i toget i dag og tænkte på hvad jeg kunne tælnke mig at få gennemgået/lært - og de små dukker til begynderdukkemødre var bestemt et af dem!

Sissel sagde ...

havde lige fået bogen ind ad døren med posten i dag, efter at være blevet fanget af den på biblioteket. Nu skal jeg bare finde ud af, hvornår jeg vil prioritere det projekt fremfor andre, men glæder mig allerede. I denne uge står den nu på to gange udklædningstøj til fastelavn.

Tine sagde ...

glæder mig så meget :-) Er tilmeldt workshop i april. Det bliver både sjovt og hyggeligt.

Mig & Maya sagde ...

Jubiiii røg ud af mig, da jeg imorges fik mail om, at jeg havde en plads på holdet i april. Har haft materialer og bog liggende et stykke tid, men har ikke kunnet komme igang- nu ved jeg da, at det sker. GLÆDER mig. Knus

ea-o sagde ...

Jeg har fået plads på holdet i marts og jeg glæder mig rigtig meget.

Benigne sagde ...

I skulle tage og lave et kursus i Jylland ;o) Det ser så spændende ud.