onsdag den 29. februar 2012

Det Er Ganske Vist

Liiige om lidt er det Sommer !

Så det er nu du skal i gang med hæklenålen hvis du gerne vil sætte en bøllehat som denne på et lille barnehoved.

DIY og opskrift til Bøllen kan du se lige HER



Trænger du til et lidt mindre hæklearbejde i ventetiden kan du også kaste dig over Bomuldrondeller.

Opskriften på dem kan du få lige HER




Og trænger du til at lære at hækle først er der en SUPER chance lige HER ( hvor billedet nedenunder også er lånt)


Det var da vist dagens service meddelelse ?

KH

9 kommentarer:

LaLa`s Loft sagde ...

Hei.
Jeg skal lage hatt, den er skikkelig fin. Takk for tips og oppskrift :)

Synne sagde ...

En dejlig servicemeddelelse :-).

Må da huske hatten. Gad vide om jeg overhovedet når at strikke alt det uldne færdig, som jeg havde planer om inden det er tid til hatten.
Skal alting strikket og hæklet bare være kronisk et halvt år forsinket?

;)

Jenny sagde ...

Tænk, at man kan hækle bomuldsrondeller... :) Det må jeg prøve! :)

Kh. Jenny

vidunderlige univers sagde ...

ja og sikke en dejlig dag :0)
Super mange tak:+=)
KH Iben

grønn sagde ...

Herlige sommerfarger :-) Den hatten var veldig fin!

Fr. Eli sagde ...

Skøn idé! Men hvordan klarer de at blive rene igen efter mascarapletter? Og smitter den afrensede mascara af på resten af vasketøjet? Jeg er helt ny i hælkeriet og har indtil videre holdt mit til oldemorfirkanter, men hvis de kan klare at fjerne mascara, så skal det her da afgjort være mit næste projekt! Tak for den letforståelige DIY!

tusindfryd sagde ...

Kære Fr. Eli

bomuldsrondellerne vasker du bare helt almindeligt med håndklæde og viskestykker og mascaraen smitter ikke af ;-)

Kh

SOLSAUM sagde ...

Ja, takk!!;o)

Eg kunne godt tenke meg å lage alle tre....;o)

Takk for inspirasjon og oppskrift.

Solklem

Ulla-Britt sagde ...

Jag som inte gillar virkat måste nog tänka om. Det finns mycket fint på din blogg - inte minst hatten.