mandag den 2. januar 2012

Sidste DukkeBarn


Længe har jeg stået i et dilemma

Mængden af ønskede dukkebørn oversteg det mulige med bare to hænder

I Januar 2011 var der således booket op på listen af ønskede børn for hele året og hver uge har jeg måtte skuffe med beskeden om at jeg ikke kunne tage imod flere ønsker.

En af grundene til at jeg sagde ja til at lave dukkebogen i håb om at flere dermed selv kunne skabe den dukke de så brændende ønsker til deres barn.

Ogdet glæder mig af hjertet at se de mange dukkebørn som er dukket op sidenhen!


Det sidste dukkebarn fra min hånd blev den lille blonde krøltop her.


Hun har fået en helt særlig kjole af  en fin bomuld i et mønster der kun findes et lille stykke af i Danmark.




Kommer jeg til at sy dukker fremover ?

Helt sikkert, men det bliver af og til når tiden er til det. Dukkerne vil komme på bloggen og har du stadig uopfyldte dukkedrømme kan de måske gå i opfyldelse der

Jeg glæder mig til i det nye år at få tid til at prøve kræfter med nye udfordringer der er så mange ideer som har måtte vente :-)

Har du planer for 2012 ?

Nyd Dagen
KH

10 kommentarer:

Karina sagde ...

Det er en helt særlig kjole, og jeg er meget forelsket i stoffet :-)
Dukkebarnet er stadig meget højt værdsat herhjemme, så endnu engang tak!
Godt Nytår :-)

Kh

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Kære Tusindfryd

godt Nytår

Tillykke med din beslutning.
Jeg kender godt det der når meget bliver for meget. Glæder mig til at se hvad du så finder på i 2012

Kh. Stine

Anja Rosalia sagde ...

kære wenche.
kan godt forstå din beslutning, og derfor er jeg lykkelig for at havde fået din bog i julegave..... når tiden bliver til det skal jeg helt sikkert sy mig en dukke.

godt nytår
kh.

Anonym sagde ...

Den var veldig søt :-) Lignet på min lille datter som har lyse krøller og blå øyne - kan dukken kjøpes?

Mvh Nina i Norge

Helle Mikkelsen sagde ...

Hvor er den fin, jeg kan godt forstå du må trække en grænse, tid har vi ikke for meget af i forvejen. Jeg var så heldig at få din bog i julegave af min mand. Så når jeg engang er klar så syr jeg en selv ;o)
Jeg vil se frem til hvad du blogger med i 2012.
Godt Nytår

Pia sagde ...

JA! jeg skal sy en dukke til barnebarnet.

Så jeg vil helt sikkert skele til din blog mange gange

Loppe-shoppe sagde ...

Nu føler jeg mig endnu mere heldig med en Lea i huset. Hun trives her og jeg sender dig tit tanker.
Det er jo finurligt, med de dukker du laver, de er allesammen smukke, men hver gang tænker jeg, at vores Lea er den smukkeste.

I taknemmelighed og med ønsker om et godt nytår til dig og dine.

Helle.

bruunsbolig sagde ...

.....er lige startet på en dukke.....din bog inspirerede mig til at tage fat igen......har syet mange dukker for år tilbage. Jeg havde det i hænderne - så det er en fornøjelse.......skønt med din bog, som gav startskuddet.....

Hanne fra Landet sagde ...

Godt nyttår :) :) Nå har jeg laget min dukke nr. 3. Gå inn på www.hannefralandet.com og se :)
Tusen takk igjen for en flott bok :)

Anonym sagde ...

Nydelig dukke! Nå er jeg i gang med en også! Håper det dukker opp en og annen dukke til inspirasjon for oss nybegynnerdukkemakere på bloggen en gang i mellom :)