søndag den 22. januar 2012

RetroSengetøj

Så tager jeg hul på de kære retrostoffer!

Flere har ønsket hele betræk, derfor får i her mulighed for at få fingrene i dem inden saksen...

Et dynebetræk vejer ca 700 gram hvilket giver en porto på 40 kr som B post.

To betræk kan gå for 51 kr og op til 5 betræk for 68 kr som selvafhenter pakke.

JEG ER PÅ TUR I DAG MEN VENDER TILBAGE MED SVAR MANDAG!

Så er du interesseret i  betræk mailer du mig bogstav på det/de du ønsker lige her


God Søndag

KH


PINK A   Taget

 ORANGE B   taget

 ROSA/ORANGE  C taget

 ROSA  D  150kr

 RØD  E 150 kr

BLÅ  F  taget

 BLÅ   G taget

 BLÅ  H  Taget

 BØRNEBETRÆK   I  120x90 cm plus pude som er lidt lysere.  taget

 LILLA  J  taget

GRØN  K taget

10 kommentarer:

Håndarbejde skal der til sagde ...

Ihhh du frister......... Men .. det er for store portioner til mig.. Kunne nok godt bruge 1 m af det hele ... :-)

Hyggehygge
Marianne

Anonym sagde ...

Hejsa,

uuuh hvor er de fine alle sammen.
Er meget interesseret i
ROSA/ORANGE C og LILLA J.

Hvordan klarer vi det videre? :)

Mange hilsner
Christine

Rikke sagde ...

Hej :-D

Har sendt mail til dig. Glæder mig til at høre fra dig.

Kh Rikke

Anonym sagde ...

C, g og j håber jeg på! Har sendt en mail. Kh, Helena

KahviKaneli sagde ...

Aivan ihania kankaita!

husmor-marlene sagde ...

Jeg vil MEGET MEGET gerne ha en bid af rosa/orange c - det har jeg ledt efter!! mon Christina vil dele??:-)

Stinne sagde ...

jamen denne gang må jeg jo så have det børnebetræk :-)

Æblekind sagde ...

Hej Jeg kunne mægtig godt tænke mig at lægge billet ind på f og k. Hvad er mit næste træk?
Hilsen
Nanette

Stinne sagde ...

Til dig der købte børnebetrækket - værd sød at tænke på mig hvis du en dag vil sælge det videre.

Anonym sagde ...

Hej
Er lilla J solgt? Er mega interesseret. Skriv til trineomoe@hotmail.com
mvh Trine