søndag den 8. januar 2012

Retro Stof Oppeover....

Temmelig længe har jeg lovet "snart" at kigge på mine retrostoffer igen.

Nu er jeg nået så langt som at have sorteret ud!

Så er spørgsmålet bare hvornår jeg så får klippet og ordnet...


Indtil da kan jeg jo lige spørge jer retrostof elskere hvilke størelser i ville foretrække at få stykkerne i ?

Jeg har en hel del hele betræk og synes egentlig det er synd at flå dem i stumper og stykker men kan godt se at det er sjovere at få mange forskellige men altså..

Nå men lad os se på det, jeg arbejder i al fald på sagen ;-)

Nyd Dagen

KH

22 kommentarer:

Mia sagde ...

9, 10 og 11 fra bunden ville jeg gerne høre prisen og størrelsen på :)

Smil fra Mia

Maja sagde ...

Jeg syntes bedst om ikke at få for små stykker - gerne 40x30 eller 40x50. Gerne blandede farver og mønstre samlet i pakker (:

Go´ Søndag

/Maja

Belinda sagde ...

Ville da synes det var lækkert hvis der også var nogle hele betræk imellem!

Miss Alsing aka Trunte sagde ...

Uhha gerne lidt større stykker eller hele betræk :o)

Tanker skal der til sagde ...

Uhh det ser godt ud, men nej.. Jeg kigger den anden vej, for hus fredes skyld... :-)

Hyggehygge
Marianne

Mia sagde ...

Jeg kunne også være interesseret i hele betræk i blå/lilla nuancer?!
Kh Mia

Bodil sagde ...

Gerne hele betræk - ellers store stykker min. 50 x 50.

janet sagde ...

Det du har med æblerne ville jeg MEGET gerne ha et stort stykke af, så kunne Agnes få endnu en kjole og danse i...

Wilhelmine sagde ...

Hei, jeg ønsker også gjerne hele betræk;) Håper du sender til Norge. mvh Wilhelmines blogg

Pysselpralinen sagde ...

Oj vilka fina tyger! Jag tycker att det är bäst när de är minst 50 x 50, gärna större. Om jag som är svenska också får lov att önska. :)

Jag gillar din fina blogg! Jag tror kanske inte att jag har sagt det förut. :)

tusindfryd sagde ...

;-) Hvor er i SØDE og jeres ønsker så forskellige. Det bliver vist lidt af et hovedbrud....

Gerne sender jeg til Norge og Sverige er bare så ked af at portoen er så uforskammelig høj! Og især Norge er en drillepind med deres meget skrappe told har virkelig haft nogle "festlige" oplevelser med dem!

KH

Tina Dalbøge sagde ...

Hold da helt op - sikke et stort udvalg du har der. KH Tina

Karen Elisabeth sagde ...

Jeg ved det - sælg det hele til mig for en god pris ;0)

Ej - jeg ved det ikke...

Jeg kan godt lide store stykker, så man kan lave en lille pigekjole, lidt patchwork, måske nogle bukser eller til at applikere med...

Hele stykker kan jo bruges til at lave sengerande, juniorsengetøj og dets lige med...

Er vist fortaler for en masse forskellige størrelser... Og ville ønsske at jeg havde råd til at købe det alt sammen, så slap du også for al bøvlet ;0)

Line sagde ...

Hele dynebetræk er en skam at splitte op, men det er måske nok nemmere at komme af med.

Stinne sagde ...

hmm havde skrevet en gang - men det er så blevet væk. Jeg vil meget gerne købe det du har liggende anden øverste, men en hvid sommerfugl på... har ledt over alt efter det stof.

Anonym sagde ...

Hej :)
hvor er de retrostoffer mega lækre !!
hvad er prisen for feks 50x50 cm ??
ellers en mega fed blog du har :)
knus
Randi

Rikke sagde ...

Hej :)
Har sendt mail til dig, glæder mig til at høre nærmere..

Det er rigtig flotte betræk du vil sælge ud af.

Kh Rikke

Christine sagde ...

50x50 ville være rigtig godt. og hvor er det lækkert. Hvor meget regner du ca med prisen bliver?

Mia sagde ...

Jeg synes 50x50 cm er fint, men kunne dog også sagtens bruge et helt (eller halvt) betræk, så man kan lave en kjole eller bukser eller noget. Du får da helt ondt i hjertet af at klippe alt det fine stof i stykker :)

Æblekind sagde ...

Jeg kunne også godt tænke mig hele eller halve betræk. Og sikke et lækkert udvalg...

Nina Kruse sagde ...

Hejsa. Sikke et lækkert udvalg.
Jeg vil meget gerne købe så meget så muligt af det betræk du har der er mest gult (cirka i midten)

Og jeg vil også gerne købe en hel masse af det stof du har som er blåt og blåt/lilla.

Talt fra neden (cirka): 1, 3 9, 10, 11, 24 (det gule), 29, 32, 36.

Du må meget gerne kontakte mig:

nina_hodja@hotmail.com

Camilla sagde ...

J hvor er jeg bare misundelig. Gid jeg ejede alt det stof:)