mandag den 9. januar 2012

OpsamlingsDag


I dag skal det være!

Jeg har et par hængepartier, noget jeg har lovet at fikse, temmelig lææænge.




Det er vel et års tid siden min søn fik et sæt space wallstickers fra Mimi Lou , har ikke tal på hvor mange gange han har spurgt om vi kan sætte dem op i dag? Dagene har det bare med at gå såddan helt uden varsel er det pludselig sengetid og så var det ikke lige blevet MEN nu skal det altså være I DAG !


Første trin, klip dem ud, andet trin kravl op af ribben til hemsen , tredje trin sæt dem på. Hvordan kan noget så simpelt tage så lang tid at få ordnet?

Når jeg så også lige at give Ingolf nye knurhår har jeg virkelig fået hanket op i et par vigtige hængepartier, vi får at se.

Nyd Dagen

KH

1 kommentar:

Lise Halager Zielinski sagde ...

Mange gange er det der tager fem minutter, alligevel det der tager længst tid at få gjort. God fornøjelse :o)