torsdag den 5. januar 2012

Næste Under Nålen....


Det næste jeg skal have under nålen på syskolen er en skøn småblomstret marineblå babyfløjl fra Stof 2000 og ikke mindst....


Disse tre skønne kaninpels pompomér som Rikke = Handmade By Geertsen har lavet og faktisk har i hendes lille shop liiige NU hvis du er hurtig ;-)


Det er nemlig således at LINE lige nu har et uimodståeligt huemønster på "lager" i syskolen som jeg simpelthen er nød til at sy lidt på til diverse hoveder.

NU kan jeg rigtig mærke hvor meget jeg trænger til at det bliver TIRSDAG !!!!

Nyd Dagen

KH

5 kommentarer:

Line sagde ...

Og jeg glæder mig til du kommer på tirsdag! De er godt nok bare fine hende Rikkes pom pom´er

Krudtuglens mor sagde ...

Lækker sammensætning :)

TUSIND tak for pakken din skønne sveske!!!!
Det har givet kriller i fingrene og er nok snart i gang med at prøve :)
Jeg er simpelthen så stolt af dig!!!!!

Anne sagde ...

Ihh det ser spændende ud:) Glæder mig til at se dig på tirsdag! Måske vi endda kan nå en kop kaffe bagefter:)

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Tak, søde. Jeg håber, at jeg får dine huer at se. Det er ærgerligt, at vi ikke har flere tirsdagssytimer sammen længere. Mon de der er på onsdagsholdet er lige så søde? ;-)
Kh Rikke

Mia sagde ...

Os på onsdagsholdet er virkelig søde. Og vi tager slik med:)
Fine pompomer!
Kh. MiA