fredag den 27. januar 2012

L-Strik I Børnehøjde

Jeg er virkelig inde i lidt af en strikkepsykose?

Nyder bare at sidde med de uldne sager her i den bidende kulde , nyder lyder af lækre strikkepinde og følelsen af det lækre garn i hænderne.

Nå ja og så nyder jeg alle de lækre lune sager det bringer, ikke bare til mig selv.



Næste strikkeprojekt bliver i børnestørelse, har tegnet og tænkt, det skal blive en sweater der både går til drenge og piger i form og mønster. Farverne bliver koksgrå og råhvid og garnet opfylder 3 vigtige ting

1. det er til pind nr 7

2. det er ren uld i en super kvalitet

3 det kradser IKKE det mindste, et ultimativt krav fra mine unger :-)

Glæder mig til at løsne den første banderole på L-Ulden i aften , den er helt ny ,lige kommet ind af døren hos Tanterne i nogle top skønne farver!
Er ret lun på en støvblå/råhvid kombination også....så vinter bliv bare et stykke tid jeg har nemlig lyst til at strikke meget mere!

God Weekend

KH

9 kommentarer:

Æblekind sagde ...

Det lyder som starten på en god weekend. Glæder mig meget til at se hvordan blusen bliver. Jeg er selv lige kommet ud af et flip med at strikke strømper... så vi er sikret varme tær' herhjemme! Elsker dine kreationer og syntes at det er en fryd at følge med på din side. God weekend.

Anonym sagde ...

Jeg forstår til fulde din strikkepsykose nydelse og må tilstå jeg beundrer alt det du når at få lavet. Synes dit indlæg skaber et behov for at besøge tanterne og se, røre (og helst også købe) det nye garn. Glæder mig til at se din børnetrøje. God weekend og god strikkelyst. Kh Sofie

Mig & Maya sagde ...

Den bliver temmelig sikkert ligeså fin, som trøjerne til dig selv. Og pas på- sådan en strikke psykose er sjælden den forsvinder helt igen. Knus

Annchen sagde ...

Altså!! Alle mine kommentarer herinde forsvinder i den blå luft...:(
Men hvor lyder det spændende - glæder mig til at se hvad du får ud af det..:)
Her strikkes også - dog på pind 3, så det går lidt sløvt..
God weekend..
KH Anne

Kamilla sagde ...

Ville ønske jeg kunne strikke ordentlig - det er bare så hyggeligt, når nogle sidder og strikker!
Smut ind forbi min blog og deltag i min give away. Måske bliver du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
Kh Kamilla :)

Eva sagde ...

Og måske kommer der en lille opskrift....?
Jeg har nemlig garn til p. 7 liggende:)

God weekend med strikketøjet.

fru Øvig sagde ...

forstår stikkepsykose, men har varet i mange år.

Mette sagde ...

Uuuhh, det her glæder jeg mig til. Er vild med uldgarn og pind 7 - og samtidig tæller det vildt for mig, at sweateren vil kunne bruges til drenge. Vi gør det nemlig ikke i piger herhjemme. Undtagen mamma, der også lider af strikkepsykose.

Tina Laugesen sagde ...

Lyder som et skønt hyggeprojekt. Jeg er facineret over din kunnen og produktivitet! Er overbevist om at det nok er ved at være tid til igen at prøve at strikke. Vil gerne strikke en poncho, men er i tvivl om hvordan jeg går igang. Det er trods alt 25 år siden jeg sidst sad med strikkepinde i hånden. Har i gode ideer til hvordan jeg griber projektet an??
Det er en rigtig fin og spændende blog, som giver god inspiration! Er selv ny blogger, og vil gerne have ris og ros fra jer derude.
Kig med på www.bodyinbalance.dk og www.female-fertility.dk
Rigtig god lørdag.