onsdag den 18. januar 2012

Endnu En Trold

Når man nu ikke selv har små børn at sy til er det jo SKØNT at kunne sy til søde veninders børn.

Fik positiv respons på sidste TroldeBuks den er super fin også i brug ;-)



Når folk bliver så glade for ting får man jo virkelig lyst til at lave mere , især når man tilmed har fundet noget fint stof.


Denne gang har jeg lavet dragten i en mønstret babyfløjl fra Stof 2000.


Om lidt går den i posten og skulle gerne ramme Århus i morgen til en sød lille trunte.

Mønstret er fra bladet HER  men går du på Syskolen har Line mønsteret liggende i str. 1-4 år.

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Misemor sagde ...

Så fine troldebukser! Ser for meg både barnebarn og tantebarn inne i en sånn! =)

strikkestine sagde ...

Den model har jeg også syet...og den er jo både flot og let at laver...Virelig lækkert stof...
Solhilsner
Stine

Tina sagde ...

Hej. jeg kan ikke finde det mønster, kan du lave en direkte henvisning? (hvis den allerede var det så undskyld jeg kan ikke se den). Jeg har både ledt på nettet og biblioteket siden du viste den sidst og vil så gerne sy den.
Tak for fin blog.
Mvh Tina

tusindfryd sagde ...

Kære Tina

Mere direkte end at sende dig på biblioteket kan jeg desværre ikke linke dig. Det er Alt om håndarbejdes sy magasin nr 09 sept/2011

Jeg fandt det på biblioteket på Østerbro og det burde altså kunne bestilles ?

Ellers må du lige maile mig, har netop lånt mit mønster ud men så må vi finde på at tegne det af når jeg har det tilbage :-)

KH

Tina sagde ...

Tak hvor er det sødt af dig. Jeg prøvede at søge på det på biblioteket (København) med angivelse som du skrev sidst.
Jeg spørger en bibliotekar og vender tilbage hvis der ikke er gevinst.

kh Tina

Mia sagde ...

Så flot og fin. Det er noget rigtig fint stof. Det ku være man liiige sku have fingre i lidt af det :)

Lisbeth T. Hansen sagde ...

Kan man kobe monsteret pa nettet ? Jeg bor i californien og kan ikke lige smutte forbi en butik!
MVH,
Lisbeth.

Cecilie sagde ...

Åhhh så yndig. Hvis der kommer en lillesøster skal hun altså iklædes sådan nogen.