tirsdag den 10. januar 2012

De HalvFærdige

Jeg "lider" af januarsrengøring....hvert år samme ballade, efter alt julestadset/ræset trænger jeg bare til at rense ud, sortere og skabe klare linier.

I går stod min strikkekurv for skud...


Av! Sikke en samling halvfærdige sager den gemte på , de fleste er babysager tiltænkt de små som er kommet til i løbet af året, men de små er bare for længst er vokset ud af de halvfærdige...


Har du også et par halvfærdige liggende?

Mine for lov at ligge i dag med også for jeg skal nemlig heldigvis på SYSKOLEN ;-)

Nyd Dagen

KH

9 kommentarer:

mig & ipsen sagde ...

uha du trykker på den sorte samvittighed der ligger gemt i strikkekurven ,,,,ha en dejlig sydag

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Åh, ja bunken med de halvfærdige strikkesager, den kender jeg godt. I bunken findes både ting som bare lige mangler montering (men aldrig er blevet gjort!?)og de ting som bare ikke helt blev, som jeg håbede. Alligevel ligger de i bunken og griner af mig. Tror lige jeg skal kigge bunken igennem og klippe navlesnoren til nogle af dem:-)
Kh Rikke

emmy sagde ...

Ja, jeg ved ikke hvad det er der sker i januar måned, jeg har det på samme måde, oprydning og sortering m.m.

Skønt med ufærdige strikketing, de skal nok blive færdige på et tidspunkt.

Min strikkekurv er næsten tom, der ligger to nøgler garn og et påbegyndt sjal. God dag på syskolen:O)

Anne-Mettes Have sagde ...

Uhh min strikkekurv består desværre ikke af andet end halvfærdige ting... Rigtig trælst, men sådan er det åbenbart med mig og strikning.

Ha en god dag på syskole.

Anne-Mette

Mia sagde ...

Det ser ellers ud til at være nogle ret fine halvfærdige ting der ligger :)

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Jo, det har vi alle vel nogle af. Jeg har da i hvet fald flere halvfærdige hækle projekter liggende

Hanne Rimmen sagde ...

Ja, det er da en meget bekendt problematik, du der viser frem ;o)
Fat pindene og få det ud af verden... nemmere sagt end gjort, Jeg ved det!
MEN for pokker det føles godt. Færdige projekter i skuffen roder mindre, sådan er det bare ;o)
God fornøjelse.
Hilsen Hanne

Karen sagde ...

Jeg har det på samme måde! Jeg starter på et projekt og bliver så forledt af et nyt og selvfølgelig meget mere spændende projekt! Kunne godt være, jeg også skulle kigge lidt nærmere på den halvfærdige - hvis jeg tør! ;-)

Kirsten sagde ...

Eeeejjj... det kan du ikke være bekendt ;-)

Lige præcis babyundertrøjer fylder min kurv. Hæfte ender og sy knapper. Hader det altså bare!

I morgen!!!!!