lørdag den 14. januar 2012

De Er Tilbage !

I efteråret fik jeg "hamstret" et lille lager af de fine porcelænsskåle med bambuslåg fra Søstrene Grene.

Med pyntet låg er de blevet brugt flittigt til fødselsdags- og julegaver, forvandlet både til chokoladegemmer og til opbevaring af fingerringe ved køkkenvasken.

Derfor var lageret skrumpet noget ind ,men nu er de heldigvis tilbage i butikkerne!



De to jeg selv har formået at holde indenfor dørene bruger jeg til vaskerimønter og smykker , jeg har det ellers med at ligge mine smykker alle vegne i køkkenet ,men nu er der styr på dem!


Har lidt planer...rigtig mange vinetiketter passer lige akkurat til den lille rektangulære..her er det etiketten fra min absolutte yndlingsvin, tænker at træningsdragten lige skal have lidt neonpinke striber inden lakering ?

Og så vi vil jeg ellers til at holde øje med andre fine etiketter rundt omkring.....

Nyd Dagen

KH

15 kommentarer:

BY ALS. sagde ...

Hvor er de fine og en rigtig god ide´! Er det decopage lim du bruger?

tusindfryd sagde ...

Bruger bare limlak :-) Både under og over papiret.

KH

Elisabeth sagde ...

fedt fedt fedt!! Elsker vin etiketten

ullaskovjensen sagde ...

Rigtig fine! Det er da det man gør :-)

Karina/Tungelunden sagde ...

Super god gave, de er rigtig flotte. Det må jeg prøve en dag :) Kan limlak tåle at blive tørret af med en våd klud?

Anonym sagde ...

Ej hvor er det bare en fed idé og hvor er det skønt at nogen som dig kan udtænke dem. Syntes det er lækkert med vinetiketter, det må bare blive godt. Måske man skulle overveje at genbruge mere af sin emballage til sjove ting. Altid godt at blive inspireret af andre.
Knuz fra Lina

tusindfryd sagde ...

JA linlak kan tørres af med en let våd klud netop derfor har jeg valgt at lakke :-)

KLART jeg er helt med på at genbruge mere af vores amballage! Synes det er alt for vildt bare at smide det hele ud med det samme. Derfor gemmer jeg altid det der evt kan bruges til at lave madpakker i til ungerne, på den måde føler jeg at det i det miondste gør max nytte ;-)

Mamma-Krea sagde ...

Jeg har også lige købt en fin samling... så nu skal de bare dekoreres...
Hmm vinetiketter havde jeg da aldrig tænkt på... skøn idé
Rigitg god weekend :0)

Groovymama sagde ...

Hvor er de smukke. Hmmm, må til at lære at drikke vin ;-). Jeg er ikke sikker på at Pepsi etiketter er så prydelige.

Cille sagde ...

Det er en super fin idé. En gave man virkelig bliver glad for.
Jeg har linket til dig på min blog, jeg håber det er i orden.
http://thefunkyfox.blogspot.com/

Lene's kage-design sagde ...

De er rigtig flotte :)

Kludeskabet sagde ...

Skøn ide´

God weekend

Konen bag hækken sagde ...

Så god en idé. Måske endda noget jeg ville kunne finde ud af? - Mig med mine 12 tommelfingre ;)

BY ALS. sagde ...

Dybt inspireret af dine fine skåle, har jeg nu købt et lille lager til div gaver:-) Jeg sidder nu med limlak, saks og papir og bliver lidt i tvivl om arbejdsgangen - bruger du en pensel, en rulle eller andet når lakken puttes på til sidst? jeg synes nemlig man kan se penselstøjene med den teknik jeg har forsøgt mig med, og tænker det må kunne gøres flottere...Mon du vil dele lidt mere af din erfaring:-)

Annelise sagde ...

Lækre skåle. Tak for tippet. Jeg har allerede købt.
http://anneliseskreativiteter.blogspot.com/