mandag den 5. december 2011

Ude I Skoven.....

...finder man snetoppede graner og lune ugler ;-)


Disse sirligt fine ophæng står Karen Marie Dehn bag, jeg var så heldig at få to med hjem fra julemarked i Vanløse den 26. november....


Egentlig er de en julegave...men de er godt nok svære at gå af med.... heldigvis kan jeg se der er flere i Karen Marie shop lige HER hvor også de skønne halstørklæder FRISTER MIG HELTVILDT !!! Så dem live til julehygge i Rum 11 og kan slet ikke stå for det fine broderi.


På  Det Nye Designer Julemarkedet på Frederiksberg i weekenden faldt min store piges hjerte pladask for denne her....


Jane hedder kvinden bag, desværre uden blog, hjemmeside eller shop , men med lidt held vil uglerne lande i Karen Maries SHOP inden længe...


Blue sover i hendes hånd om natten helt ærlig tror jeg også jeg må have en !!

Nyd Dagen

KH

2 kommentarer:

Davids Engle sagde ...

Jeg er helt klart også vild med Blue. Han er lige til at putte i lommen:-)
Wenche vi har et par juletræsfødder, men jeg skal lige måle diameteren, så du kan vurdere, om de er store nok til Jeres træ. Det bliver jo en gulv til loft- sag, ikk?
Kh. Kate

Karen Marie sagde ...

Tusind tak for link du kære og hvor ser det sødt ud med navn på huset :0)

KH Karen Marie