fredag den 23. december 2011

Den Heldige Er Fundet :-)

                            Inden jeg afslører hvem der har vundet Jule Give Awayen....

 Jeg ønsker jer ALLE en Glædelig Jul , håber i tilbringer julen med dem i har kær , at ungerne omkring jer nyder festen og de voksne med , at det ikke er de store ting som brænder på eller klumper og at i vil huske at nyde nuet og springe alt det perfekte over.

Og jo jeg nåede det hele...trods let brændte pebbernødder, ulige store mozartkugler, krøllede indpakninger og en let ujævn fordeling af pynten på træet glæder jeg mig lige nu som et lille barn til at byde familien velkommen og bare skrue op for hyggen, men inden da vil jeg lige glæde mig til at komme i seng...for en 9-23 i køkkenet kan godt nok lige tage kækheden af en ;-)



OG Vinderen er

Tulle Trut med kommentar nummer 184 skrevet den 10. dec kl 22.48, vil du være sød at maile mig dit navn og adresse så Tanterne kan sende dig præmien ?
KH

16 kommentarer:

Silke sagde ...

Den vil jeg vildt gerne vinde :)
Men det kan ikke være godt at være den første?! taktisk dumt, da det nok aldrig er nr. 1 der bliver valgt.

God jul :)

10na sagde ...

Fingers crossed. Den vil jeg også rigtigt gerne vinde. Tusind tak for chancen og held og lykke til os alle. Kh 10na

FrøkenTina sagde ...

Det var da en super give away - så her vil jeg gerne være med! Den står højt på ønskelisten! Glædelig jul!

Sommerfugl sagde ...

De damer det er ikke her i skal skrive - men tryk på linket og skriv derinde:)

Alberte Roses mor sagde ...

Den vil jeg utrolig gerne vinde! Min datter ville elske at få en af dine skønne dukker, nu kunne jeg så lave den til hende;) Hilsen og med ønsket om en rigtig glædelig jul til dig og dine - Hanne (44488383@vip.cybercity.dk)

LisaK sagde ...

Tak for chancen for at vinde din skønne bog - jeg smutter en mandel og håber den lander i min grød. glædelig jul:-) Lisa

polkadotpeticoat sagde ...

I will check that out, have a Merry Christmas!!

Masker og sting sagde ...

Den vil jeg da gerne vinde.
Rigtig god jul, og fortsat god arbejdslyst ;-)
Hilsen Hanne

Lines sagde ...

Jeg har også lige fri fra mandlerne. Der er nu godt nok dem der skal dyppes i hvid chokolade og trilles i kanel.
Jeg ville glæde mig usigeligt meget over at vinde din fine bog!

Lines sagde ...

Arrrhh flot måske skulle jeg have læst din indlæg ordentlig.
Har været inde at skrive på linket!!!
Go arbejdslyst med dine mandler!

Vild Med Villads sagde ...

Jeg vil så gerne være den heldige..

Anne-Mettes Have sagde ...

Hej

Vil også gerne ønske dig en rigtig glædelig jul, håber du og dine får nogle skønne juledage.

Stort tillykke til vinderen af din lækre bog.

Mange hilsner
Anne-Mette

Lene sagde ...

Kære Wenche, jeg vil også lige på bloggen ønske dig en glædelig jul og huske på at droppe perfektionismen, som var ved at få overtaget i planlægningen af min allerførste julefrokost nogensinde

Anonym sagde ...

Jeg har på en måde vundet, for jeg fik bogen og et "startsæt" i julegave! Bogen er så fantastisk og jeg glæder mig meget til at fordybe mig i arbejdet med min første dukke! God jul og tak for en dejlig og inspirerende blog! Kærlig hilsen Henriette

Anita sagde ...

Jeg har også vundet lidt, for jeg fik den nemlig også i julegave, og med sådan et glædesudbrud, at der vist blev grint lidt af mig...:-) Men skidt pyt! Rigtig glædelig jul:-)

Louise sagde ...

Kære Wenche. Glædelig jul. Jeg glæder mig til at hente Julia på posthuset. Hun måtte desværre holde jul der, da min bil brød sammen. Men hun er faktisk også først til fødselsdagsgave til marts :) Kh Louise