tirsdag den 13. december 2011

Se Det Er Jul !

Forleden fandt jeg en juledug hos min lokale genbrug der emmede så meget af fortid at jeg bare måtte have den med !

Den har på en eller anden måde bare alle de farver som alle billederne i  "mit første år" mappe ;-)


Og så synes jeg at den Juler MAX !

Egentlig er den "bare" et stykke bomuldmetervare som lige er blevet bukket om i enderne...måske man skulle sy sig et JuleDynebetræk ? Og en nissehue til at holde ørene varme med ?

Er på vej på SYSKOLEN, der fifler jeg netop med et mere nutidigt juleprojekt ,glæder mig til at vise det frem ;-)

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Arliana sagde ...

Sikke noget skønt stof... Hjemme ved mig ville jeg dog ikke kunne klare at have den på bordet (af en eller anden grund vil jeg have lyse overflader på bordene... meget besværligt at holde rent suk)...

Jeg ville nok transformere det om til noget andet - måske en julepude, som en del af et lækkert julepatchwork tæppe med et lidt mere moderne fortegn... en julesok måske...

Ida sagde ...

Dejligt stof, det havde jeg også købt, hvis jeg var faldet over det!
Jeg ville nok beholde det som dug.
Lyder spændende med nutidigt juleprojekt, glæder mig til at se det!

ulla sagde ...

Den er overdrevet julet på den fede måde!!!

Pia sagde ...

Der er altså noget helt særligt over de klare farver fra den tid.

Jeg husker dem også fra min barndom, får du rester tilovers fra det projekt du ender med, må du endelig sige til ;o)

...og glæder mig til at se det andet projekt du arbejder med.

Oprettet af RikkeRøjkjær sagde ...

årh hvor herligt.

RikkRøjkjær

filibaba sagde ...

Det er da den fedeste juledug! Jeg tror, at jeg ville beholde den som dug, men er sikker på, at den også vil være flot som sengetøj. :)

Junette sagde ...

Det stof holder max!

vidunderlige univers sagde ...

Super skøn dug.. Glæder mig til at se dit juleprojekt:0)
KH Iben

betine sagde ...

Åååårh... Det er da den mest fantastiske juledug nogensinde :)

Virkelyst sagde ...

Tænk engang... I starten af december holdte mormor store bagedag for min ældste dreng på to og hans kusine. Kusine skulle selvfølglig arve sin fars børneforklæde ( syet af oldemor for 30 år siden) som stadig var i farmors skuffe. Sådan et forklæde havde jeg ikke som barn og havde tidligere udtrykt min misundelse over dette forklæde. Så min mor havde selvfølglig syet et til min lille guldklump. Hun havde søg efter det helt rigtige stof i genbrug uden held så endte med noget nyt julestof. Det er bare ikke helt det samme... Blev helt rørt da jeg så dit fund, det er præcis det stof min mormor syet et forklæde i til min bror for 30 år siden. Så lov mig at jeg er den først som høre fra dig hvis du bliver træt af dit fine fund:)