tirsdag den 27. december 2011

Salig Fred....

Ja salig er hvad freden er som kommer efter julestormen....

Når alle er mætte , pakkerne åbnet, trætte og glade børn har sovet, gæsterne er rejst hjem , når køkken og hjem er normaliseret igen og der bare er RO.

Ro til at være , strikke i sofaen uden at skulle nå noget , se børnene glædes ved deres gaver, sove længe, ingen post kommer ind ingen skal ud, købmanden har lukket og det lokale vaskeri ligeså.

Man kan "kun" slappe af og nyde JuleFreden :-)

Den 25. og 26. december er mine absolutte yndlingsdage på året !



Karen her er en meget stor pige på hele 56 cm...


Hun rejste til Århus lige inden juleaften...just in time!


Varmt klædt på i en koksgrå alpacca poncho i nyt mønster......uldne bukser og tylskørt.


Lady Marmelade var hvad jeg fik af hint til hvordan dukkebarnet skulle se ud...heldigt at jeg selv elskede at købe tøj til ungerne i den butik da vi boede i Århus så var det noget nemmere :-)


Håber at i alle har nydt både den hektiske men særlige juleaften men især stilheden derefter ?

KH

3 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Åh, hvor er hun dejlig!! Jeg tror, jeg må ønske mig hendes tvillingesøster. Hun kunne få et godt liv i mit sofahjørne - man bliver aldrig for gammel til en ny dukke, vel? :-)

Hanne Rimmen sagde ...

Hvor har du ret!
Har lige prist mig lykkelig over, at have en dejlig familie at feste med og glædes med, men nu er de kørt,
PY HA .... ;o)
Hvor er Karen en dejlig een. Du er fantastisk med de dukker. Bliver så inspireret !

-Sender masser af julefred til dig.
Hanne

Trine - Søhesten sagde ...

Endnu et dukkemesterværk fra din hånd! Yderst inspirerende for en dukkemager-grønskolling som jeg selv.
Skønt med ro og hygge og tid til at nyde årets dejligste dage!