fredag den 30. december 2011

Næsten Da......

Ja havde jo egentlig regnet med at min nye sweater ville være færdig nu....

Men altså, det tog lige lidt tid med det mønster....


Heldigvis er gode ting værd at vente på !

Det er blevet lige så enkelt som jeg havde ønsket, altså at se på, for selve strikningen....tungen lige i munden, har krydset trådene for ca hver 4-5 maske, trukket og tjekket...

Og som med alt andet gør øvelse jo mester, så jo længere jeg kom jo finere blev også bagsiden og jo huritgere gik det.

Nu er der egentlig kun indtagningen tilbage, halsen og så lige at lukke i armhulen.

Alt i alt en fornøjelse at strikke og en sweater som kan nås mellem jul og nytår.

Nyd Dagen

KH

11 kommentarer:

Ida Sauer Eriksen sagde ...

Hvor er den flot og det går jo forrygende hurtigt
godt nytår til dig
Knus Ida

bruunsbolig sagde ...

.....hvor bliver den fin......det er faktisk fantastisk sjovt, at strikke med flere farver.....fortsat god fornøjelse.....og godt nytår

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

spændt på at se det færdige resultat

Karen sagde ...

Wow, hvor bliver det bare flot! Glæder mig til at se det færdige resultat!
Godt nytår!

Kh Karen

Trine - Søhesten sagde ...

For scheisse, den ser fin ud!! Det ser ud til garnet er fra Færøerne. Kan det ikke godt passe? Må man spørge hvor du har købt det? Og opskriften, hvor mon den er fra??
God strikkelyst!!

tusindfryd sagde ...

Glæder mig til at strikke den helt færdig i aften ! Ja det er Sirri garn færørsk! Ser lige om den er klar til at blive vist frem i morgen så skal i nok få link til det hele :-)

KH

Tina Dalbøge sagde ...

Sikke flot den bliver. Bare jeg kunne strikke... kh Tina

Karina sagde ...

Hvor er det blevet flot! Godt gået Wenche :-)

KH

Misemor sagde ...

Så fine farger. Jeg gleder meg til å se den helt ferdig på modellen!
Romjulsklem ToneB

Louise sagde ...

Alt godt kommer til den, som venter. Den er vidundelig Wenche!

Uldbegavet sagde ...

Den bliver flot og du er søreme effektiv, det går så hurtigt.
Godt nytår til dig.