lørdag den 3. december 2011

Når Musene Er Ude.....


......Taper Katten Hele Huset Til......



Kunne bare ikke lade være...havde så meget fint tape og det er jo næsten jul...


Et stort træ på store pigens kammer....


Hele tre træer i vores lange gang....


Den fælles trappeopgang fik også en lille tur...men det får i ikke billeder af, for så er jeg jo taget på fersk gerning....


Jeg er egentlig ikke så god til julepynt men såddan her kan jeg være med :-)


Trænger du til lidt juletræer i dit hjem ?

Så skal du bruge....


En håndfuld Masking Tape, en bar væg, saks og en lige tunge i munden.

Nyd Dagen

KH

19 kommentarer:

Danagonia sagde ...

Rigtig sjov ide.

Pustetrolden sagde ...

Det ser super fedt ud.
Glædelig jul

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Fedt! Og så kunne man jo lige male lidt julepynt på :)

Denise//herligheder.blogspot.com sagde ...

SÅDAN! Det ser tæske godt ud :-)

Filippas mom sagde ...

Det ser hammer flot ud! Wauu!

helle sagde ...

Hold da op, hvor ser det bare fedt ud med dine "masking tape juletræer". Kh Helle

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Nej hvor er det fint og enkelt

Stin:)

Mini ministeren sagde ...

Det kunne jeg bestemt også godt finde på herhjemme :)

karenbykaren sagde ...

Hvor er det bare en fed idé :)

Karen

Anne sagde ...

Det ser godt ud!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sagde ...

HEj!
Ett så himla ra tips! Enkelt och snabbt, precis som jag gillar det:-)

Jag har gjort ett inlägg hos mig där man kan länka sina bästa tips. Det vore kul om du också vill tipsa!

kram H.
http://www.stocksundgarden.blogspot.com/2011/11/sokes-tips-om-roliga-pyssel-lista.html

Annchen sagde ...

Hvort ser det fint ud..! God ide..:)

Ævlebævle sagde ...

Super fint, tak for ideen, sådan et juletræ kan lige passe i vores trappeopgang

Differentia sagde ...

Tak Wenche! Har en dødsyg væg op af trappen, som skal ha en ordentlig omgang nu. Jeg pinner dig også lige på Pinterest :-)

Mange hilsner
Mette

Boselade sagde ...

Det ser total fedt ud!
Forsæt du bare ;-)

Heidi sagde ...

Hvor er det genialt. Det ser rigtig godtud. Julet med et moderne twist. Jeg elsker det.

Katrine sagde ...

Fedt, fedt, fedt!

Anonym sagde ...

Hvor mon du køber det fine tape henne? Jeg har ingen blog, så du må gerne sende svar til:
Kris-au@hotmail.com, hvis det ikke er til besvær.

Glædelig 5.december :)

filibaba sagde ...

Jeg har tænkt på dine fede træer siden, jeg så det her indlæg. Tror jeg bliver nødt til at gøre dig kunsten efter herhjemme! :)