mandag den 19. december 2011

Julerier...KOM NU !


Ups...er godt nok noget bagud med julerierne herhjemme....

Nåede dog at give KATTEN knurhår i går men...

Til gengæld har jeg en taske fuld af stofpakker klar til aflevering på posthuset i dag !



Derefter skal tre dukkebørn have tøj og gøres klar til afrejse....


Og SÅ skal jeg igang med julerierne her! Mangler samtlige gaver, handle ind til julemiddag, gøre juletræspynten klar, støve af ?, lave en lille plan over hvad der skal først i ovnen klares dagen ør osv., stryge juledresset ;), lave konfekt og brændte mandler...Glemt noget ??

Er du klar til jul? Eller venter du også bare på at kunne give den gas?

Nyd Dagen

KH

7 kommentarer:

Pimp me up! ... on detour sagde ...

Jeg hænger lige så meget i vandskorpen med en vis legemsdel, men jeg prøver at hygge mig. Fik i går meget sen aften lavet første portion af konfekten, og MUMS det er blevet godt :-) God arbejdslyst og god jul til os alle :-)

Mia sagde ...

HELDIGVIS skal jeg ikke lave en fløjtende fis til julaften, andet end møde op og holde mine 3 unger i skak (og relativt pletfri). Og jeg har HELDIGVIS net-shoppet samtlige gaver, og hentet dem på posthuset.
Tilgengæld er jeg overhovedet ikke i julestemning...! Men mon ikke det kommer...
Kh. MiA

Æblekinder sagde ...

Dejligt at høre man ikke er den eneste :)
TAK - Gemalen og jeg fik dog lavet julekonfekt i går...det var rart at kunne krydse det punkt af

Rikke sagde ...

hmm.. store dele af dit indlæg kunne være skrevet af mig :-)
Mangler julegaver og gaver til pakkeleg. Mangler AL indkøb til julemaden og godterne. Mangler juletræ.. Og så har jeg endnu ikke hentet julepynten ned fra loftet!
Men jeg er sikker på, at det nok skal blive godt. Jeg er nu meget tæt på, at have sluppet forestillingen om 'den perfekte' måde at gøre jul på :-) Og jeg er sikker på, at vi får en dejlig juleaften og -ferie med :-)

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg er nu heller ikke med, men jeg bliver da helt svedt på dine vegne ;-)
Men jeg har nu en fornemmelse af, at du er et overskuds-mennesker, der nok skal nå det.
Jeg er kommet dertil, hvor jeg tænker, hvad skal jeg nå af det her og hvornår skal det være færdig og hvad skærer vi så lige væk - lige nu har jeg droppet vanillekransene - ved ikke, hvor populær jeg bliver for det, men det er en opgave, der tager meget tid og jeg synes egentlig ikke, de er en nødvendighed.
Kan se, du også lægger en plan, det er en rigtig god ting - håber du når det, du gerne vil :-)

tusindfryd sagde ...

:-) Det skal jo nok gå alt sammen ! Det vigtigste er jo vi mødes og får noget at spise og det skal nok klares :-)) Svigermor hjælper som altid !!
Første hold konfekt...er spist...det gør det jo ligesom heller ikke lettere at blive færdig ;-)))

KH og god fornøjelse med jule "travlheden"

Frk. Schmetterling sagde ...

Pyha sved på panden!!! Håber du når det hele til lørdag.
Glædelig jul.
Vh Tina/www.frkschmetterling.blogspot.com