lørdag den 10. december 2011

Jule Give Away

Selvfølgelig skal bogudgivelsen FEJRES !

TANTERNE  er i julehumør og har lavet en lækker "Sy En TusindFryd Dukke" pakke til jer som en lille Jule Give Away.

Pakken indeholder bogen Tusindfryd Dukker og alle de materialer ( excl. sytråd og broderigarn) som du skal bruge for at sy din helt egen dukke.


Alt du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar her nedenunder, den 23. dec trækker jeg en vinder via. Random.org hvorefter TANTERNE sender pakken til dig :-)

HELD OG LYKKE

KH

389 kommentarer:

1 – 200 af 389   Nyere›   Nyeste»
Betty sagde ...

Sikke en fantastisk julegave! Et lod i tromlen og rigtig god december til dig Tusindfryd!

KH Betty

Camilla sagde ...

Gaveregn - smider et fortryllet lod i puljen, og håber julemanden trækker mig.

Hav en dejlig dag.

Margith sagde ...

Tænk hvis jeg vandt denne smukke gave :-)
God lørdag til dig.

Birgitte Graversen sagde ...

Er helt klart med.

Annchen sagde ...

Suk - det ville da være den dejligste julegave..!! Jeg håber det er mit lod du trækker..;)
God weekend søde Wenche..
Kh Anne

Gitte/ditogdut sagde ...

Åh ja det kunne være skønt at vinde. Krydser fingre for det bliver mig :-)
Dejlig december til dig Wenche

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Blogland er fyldt af lækre gaver her i december og her er endnu een man gerne vil have fingre i :)

Syslefeen sagde ...

Det ville da bare være fantastisk at få så fin en julegave.
Så jeg vil meget gerne deltage.

Githa sagde ...

Det ville bare være den bedste julegave siden bardommens glade tid :-)
Jeg er helt sikkert med og håber så....

Louise sagde ...

Ville da ikke være dårlig at vinde din fine bog... ha en dejlig dag

Losarinas mor sagde ...

Det var ellers en flot gave ! Åh, tænk hvis jeg vandt...Jeg vil prøve lykken med et lod i puljen :-)

Anonym sagde ...

Ih hvor jeg håber det bliver mig denne gang.

Glædelig jul til dig og alle dine kære.

kh Heidi

heidi.bevensee@gmail.com

Mia sagde ...

Bogen står allerede på ønskesedlen, hvor ville det være fantastisk at vinde den her:)
God jul til hele din familie
Kh Mia

Ditte sagde ...

Fejres skal du da! Stort tillykke endnu engang, vil krydse mine små fingre ;)

Tine Pedersen sagde ...

Ville blive fantastisk glad hvis jeg kunne blive den heldige..:-)

Anne sagde ...

Jeg vil gerne være med:)

Anonym sagde ...

En skøn bog og en sød dukke .... Vil være super dejligt at få her i huset der har fire børn, men ikke så fin en dukke :-) Tak for at du giver os så gode ideer.

Lis sagde ...

Det var da en helt fantastisk give away :) Jeg er selvfølgelig med. Rigtig god lørdag :)

Mette sagde ...

Nej, hvor ville det bare være fantastisk..... :)

Christina sagde ...

Skøn bog - og dejlig julegave - hvem vil ikke gerne vinde den :o)
Glædelig jul herfra.

Anne A sagde ...

Wow, den vil jeg da bare rigtig gerne vinde (selvom den allerede er på min ønskeseddel)

Mette sagde ...

Sikke en julegave, jeg vil gerne være med:-)

MilAsBaNdilaS sagde ...

Hvis jeg bare har en smule held med mig, håber jeg at det lander lige her. Dine dukker er helt fantastiske, og jeg vil elske at bruge Januar på at lave mit helt eget eksemplar ♥

Marianne sagde ...

Det er sørme en giveaway, der vil være fantastisk at vinde! Så skal der krydses fingre! :)

Marianne sagde ...

Tillykke med bogen - det ville være skønt at være den heldige :-)

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jubiii jeg er med!!! Den bog ser bare så skøn udDet kunne da være den perfekte julegave til mig. ;-) Krydser fingre... Og glædelig december! :-)

Louisa sagde ...

Uhhh, min kusines lille datter (som er helt skudt i mig) ville helt klart blive en fin dukkemor, hvis jeg vandt.

Så et lod til mig, tak!

Maria sagde ...

Uhh hvor vil jeg gerne vinde, krydser alt hvad jeg har :)

Bambis sagde ...

Nej hvor fint!
Håber jeg vinder denne fantastiske gave :)
Rigtig god weekend.

Heidi Clara sagde ...

Suk... hvor er det dog en dejlig gave :) Jeg krydser fingre og sender lykkestøv afsted :)
Hav en dejlig december måned, /Heidi Clara

Trine sagde ...

Skøn skøn give away, den ville jeg MEGET gerne vinde...:-).

Håber jeg bliver den heldige julegris...

God dag til dig.

Hilsen Trine

channie sagde ...

Den vil jeg også gerne være med på
Channie
Sandborg90@gmail.com

Sara Marie sagde ...

Den er så fin, ville elske at vinde den <3

Gitte sagde ...

Sikke en flot give away. Jeg vil SÅ gerne vinde og lave en dukke til min datter.

Åse sagde ...

For en flott give-away! Jeg vil også gjerne være med i trekningen! Ha en flott helg!
:o) Åse
aseostebo(at)hotmail(dot)com

Tanja sagde ...

Åh, for en flott gave! Dukkene dine er kjempefine, og du har en superkoselig blogg:) Har forresten vært innom Tantene to ganger - en flott butikk! Ha ei fin førjulstid:)

Heidi sagde ...

Skøn give away som jeg gerne vil vinde.

Rumfang sagde ...

Julegaven til mig selv - håber heldet er med mig ;)

Nancy sagde ...

Mag ik mee doen?! Verry nice.

Louise sagde ...

December er nu en fantastisk tid! Og tak til både dig og Tanterne for at gøre den lige det bedre.

Sommerfugl sagde ...

Yaaaahhhh sikke dejligt med jule give away - go så ted dejlige dig:)

jeg vil gerne være med:)

Prinsesse Suh sagde ...

Super give away. Krydsede fingre her i prinsesselejren.

Bente Egebjerg Nielsen sagde ...

Det ville være en helt fantastisk julegave - som vil glæde mig og helt sikkert også mine børnebørn.
God jul til dig og dine.

Eva sagde ...

Du milde, jeg vil gerne være med og allerhelst vinde! Sikke en gave.

Fru Thornholm sagde ...

Det var dog en fantastisk giveaway! Hpber jeg er heldig :-)

Mette sagde ...

Den vil jeg helt vildt gerne vinde:-)
Kh. Mette

Lotta sagde ...

Super give-away! Den vil jeg gerne vinde! God jul!!!

bare WUNDERBAR sagde ...

åh hvor jeg krydser fingre og ønsker mig :)

reSIRIkulert sagde ...

For en julegave det hadde vært!! ;o)

Line sagde ...

Fedt..!! Den vil jeg da meget gerne have fingrene i..

Handmade by GEERTSEN sagde ...

Juhuuuu... håber jeg vinder gaven:-)

Annemette sagde ...

Sikke en fin give away :)

Linda sagde ...

Hvem vil ikke gerne have bogen med de søde dukkebørn? Jeg vil i hvert fald gerne!

winterludes sagde ...

wow, such a wonderful giveaway, thanks a lot. count me in, please.

Mette sagde ...

Min yngste ville elske sådan en dukke, så jeg melder mig ind i kampen og krydser fingre

annestuds sagde ...

elv om jeg har købt to engelske bøger om dukkerne, ville det være dejligt med en på dansk :-Dh
Anne

Louise Hartmann sagde ...

Hvor fantastisk! Jeg ville elske at lave sådan en fin dukke til min lille Luna!

Jeg krydser alt hvad der kan krydses! Og god jul :)

DianaDK sagde ...

Hold da op, sikke en skøn give away. Din bog ser helt fantastisk ud !

Æblekinder sagde ...

Stort tillykke med bogen og udgivelsen!
Og sikken en give away - vil rigtig gerne være med

Anonym sagde ...

mon ikke oldemor kan overtales til at lave en dukke, hvis hun får alle ingredienserne. Stort tillykke med bogen louiselebeck@gmai.com

Cat sagde ...

Den bliver jeg da nødt til at vinde:)
Et KÆMPE lod til mig:)

morslille sagde ...

Jamen med sådan et sæt, kan man da kun komme igang ;O))))))
KH og god jul søde Wenche
Hilsen Charlotte

Celina's verden sagde ...

ej en fantastisk gave.. den må jeg da deltage i, for kunne da være så dejligt at lave flere af dine skønne dukker. har jo lavet en som kan ses http://celinas-verden.blogspot.com/
kh camilla

Anna Banana Butterhair sagde ...

Den bliver jeg simpelthen nødt til at se om ikke jeg kan vinde. Min svigerinde har nemlig sukket længe efter en af dine nukker til sin lille datter :)

House of Hesselberg sagde ...

Jeg vil gerne være med :)

Pustetrolden sagde ...

Sikke en lækker give away. Jeg er helt klart med.
Knus Mette

Retro-Couture sagde ...

yeah jeg vil gerne være med :-)

Signe sagde ...

Åååååhrrrr, please-please-please...

Kh Signe.

Nørkle Tøserne sagde ...

Det ville være en fantastisk julegave, vi håber meget på at blive vinderne af denne skønne bog :o)

Maj♥ sagde ...

Hvor er det bare fantastisk!! Jeg er helt klart med!!

Helle Malene sagde ...

Hej

Jeg vil gerne deltage.
Det er en super julegave
God jul

Irene sagde ...

Jeg deltager meget gerne :o)

MariaKJ sagde ...

Tillykke med udgivelsen - håber, at jeg bliver den heldige vinder :-)

Trine Missmai@hotmail.dk sagde ...

Fantastisk gave! Den vil jeg gerne vinde....

Nørkle Tøserne sagde ...

hold da helt op... det er jo drømme gaven... er helt klart med i denne give away

Susan sagde ...

Sikke en fejring! Den vil jeg meget gerne vinde. Tillykke med din nye bog.

Ida sagde ...

Den gave vil jeg virkelig, virkelig gerne vinde!

Jytte sagde ...

Hold da helt op hvor ville jeg elske at vinde denne Give-away !!

sonja sagde ...

en rigtig skøn bog:)

Kindarella sagde ...

Lige nu hopper jeg op og ned, for det er lige den giwe-away jeg aller aller helst gider vinde :O)

Og hvis jeg glemmer der senere så glædelig jul Fr. Tusindfryd

Anonym sagde ...

Jeg krydser fingre for den dejlige gave.
Charlotte S

Innestemmen sagde ...

Så spennende! Trekker gjerne et lykkelodd til jul =) Mvh Siv

Marolle sagde ...

det ville da være en helt fantastisk gave. Er så vild med dine dukker :)

Lotte sagde ...

Åh hvor vil jeg bare gerne vinde!

Marthe og Lars , sagde ...

Hej Tusindfryd.
Kan godt forstå, at så mange er med på denne give away, for det er vel nok en vidunderlig smuk bog du og Dalby har præsteret.
Den + Tanternes kit kunne jeg rigtig godt tænke mig.
Stor hilsen fra Marthe
NB. DEJLIG blog du har.

anette sagde ...

Sikke en fantastisk give away - den ville jeg gerne vinde :)

Anonym sagde ...

Hold da op, det er jo luksus :-)
Her vil jeg gerne vinde.
Hilsen Anne
annejung@live.dk

Anonym sagde ...

Håber heldet tilsmiler mig med denne fantastiske gave :-)
Dorthe

Camilla (Fru Millas Cupcakes) sagde ...

Rigtig fin Give Away - den vil jeg gerne have fingerne i. Så jeg smider også et lod i puljen, og krydser finger den23. dec.

Vild Med Villads sagde ...

Jeg vil krydse alt hvad jeg kan helt til den 23.

Kære julemand. Det her er mit juleønske.

Ida Sauer Eriksen sagde ...

tenk hvis det blev mig der vandt den fantastiske bog jg lægger et lod omgående
julehilsen Ida

doudouityourself sagde ...

It's a wonderful giveaway!
Thank you!

Margit sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage
margit(punktum)rosenaa(snabela)gmail(punktum)com

Anita sagde ...

Kære jule-random.org.... den vil jeg rigtig gerne vinde, så du må meget gerne trække mit nummer:-) hi hi
Rigtig glædelig jul og endnu endgang tillykke med udgivelsen:-)
kh Anita

Marie-Louise sagde ...

Den er jeg med på Wenche, det er bare en fin jule give away.
Tillykke med bogudgivelsen.

Kira Trust sagde ...

Håber at jeg er heldig :-)
Kh Kira

La flicka sagde ...

Åh, lad det blive mig!!

Anonym sagde ...

Sikker en helt fantastisk giveaway, jeg krydser fingre for, at jeg er så heldig.
Kh. Mette
mmarqvardsen@hotmail.com

Kabakü sagde ...

eiiiiii tænk om man kunne være så heldig at vinde denne give away..... Det ville være intet mindre end fantastisk!

Anonym sagde ...

Sikke en fantastisk gave, dt ville være. Man har vel lov at håbe:-)
Hilsen Kirsten

Lene's kage-design sagde ...

den krydser jeg godt nok fingre for at vinde..

Zacho sagde ...

åh, jeg ved da ikke om jeg tør begive mig ud i dukkesyning...det er jo en kunst, som man slet ikke kan gøre dig efter, Wenche! Men jeg skriver mig på her alligevel. :-) KH Hanne

Anonym sagde ...

Hvor vil jeg bare rigtig rigtig gerne vinde denne gave - har så længe sukket efter dine dukker. Min datter er nu 7 mdr, så det kunne være så skønt at lave sådan en lækker sag til hende. Krydser alt hvad der kan krydses for det blir mig:-)
Lækker blog for øvrigt.
Mvh Stine
stinehartmann@hotmail.com

Hannnen sagde ...

Wow, det ville da være den optimale gave at få til jul. :-)

Glædelig december.... :-)

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg vil umådeligt gerne vinde denne giveaway. Din bog står øverst på min ønskeliste til jul. Den ser bare så lækker og fristende ud, og jeg glæder mig til at jeg skal prøve kræfter med at sy en dukke :)

Kh Julie

Anonym sagde ...

Kære Tusindfryd!

Vil gerne deltage.
Rigtig glædelig Jul.

Mvh
Sine
seg@c.dk

Dorte sagde ...

Det ville være skønt at vinde sådan en lækker julegave.

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, hvor vil jeg dog gerne vinde! Rigtig glædelig jul til dig, dukkerne og tanterne.

Anonym sagde ...

Jamen det er da en kanon flot gave - håber på heldet denne gang - kærlig hilsen til dig og dine kære fra Doris

Marianne Funder Lysdahl sagde ...

En superfed julegave! Håber bare det er nu det er min tur til at vinde;o) Go' jul til dig Tusindfryd og tak for den fedeste blog!

Knus Funder

Willemoes sagde ...

Åh, det er bare den perfekte giveaway! Jeg krydser alt hvad jeg har der kan krydses for at det bliver mig der er heldig heldig heldig! :D

trinepine sagde ...

Så skjønn Give Away.
Jeg vil gjerne være med.

Julia Kadin Funge sagde ...

Det ville simpelhen være så god en gave at finde under mit juletræ!!!

Christina sagde ...

Det kunne snildt blive yndlingsjulegaven, hvis den lander hos mig :-)

nathalie sagde ...

Here I am :-)
Thank you for this beautiful giveaway!

Lines sagde ...

Jeg håber håber håber håber..,.

Silke sagde ...

Jubii, her vil jeg gerne være med :)

http://silkebonde.blogspot.com/

Helle sagde ...

haps haps gid den bliver min :)

Karin sagde ...

Ihhh hvor fint.
Bare det bliver mig. Et fantastisk barselsprojekt ^_^.
Mange hilsner
Karin

balbinus sagde ...

Wauvvvv,... hvor ville jeg gerne vinde denne flotte gave !!!
xxx fingre ;)

Laila sagde ...

Ih, den gave gad jeg godt vinde, for så skulle min lille pige på 4 år have sin helt egen dukke - så et lod til mig i puljen, tak :-)

Signest sagde ...

Tillykke med den skønne bog.

Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen :)

Mrs. E sagde ...

nårh for en lækker sag, den vil jeg gerne vinde :-)

HandmadeByMalle sagde ...

neeeej, sikke dog en giveaway..... den vil jeg meget gerne deltage i..... og tænk hvis jeg vandt!


malle

Margit sagde ...

Ih en god give away... Håber heldet er med mig.,,
Tak for en dejlig blog.
Vh Margit
mkirketofte(SnabelA)hotmail.com

Dorte sagde ...

Et forhåbentlig heldigt lod i puljen..

sara sagde ...

Sikke en fantastisk julegave.

unikarina sagde ...

Jeg vil elske at lave en dukke efter din bog. Håber at jeg kan sy så meget kærlighed ind som du gør...

Rikke sagde ...

Det ville bare være en super go´ gave at få...
Jeg er med!!!!

Silden sagde ...

Det ville give stor glæde i det lille hjem, hvis vi vandt denne fine julegave!

Kristiane sagde ...

Uff hvor ville det være SÅ fedt at vinde din bog, vil så gerne prøve at sy en dukke til Lea.

kh Kristiane

Pia sagde ...

Det må jeg hellere prøve - flot giveaway

Louise sagde ...

Hvor vildt! Jeg har forsømt bloggen lidt - men stort tillykke med udgivelsen. Jeg vil rigtig gerne deltage, men så heldig kan man næsten ikke være :)

Karina W.H. sagde ...

Hvor ser det fint ud, jeg vil meget gerne være med.

Lullesdrømme sagde ...

Fantastisk! Har set dukkerne på flere blogs og er helt forelsket i dem!! Det ville være nice at vinde en bog om hvordan jeg kunne lave min egen ;)
Klem

Anna Hansen sagde ...

Tillykke med din bogudgivelse!
Jeg håber at jeg vinder denne dejlige julegave - for så vil jeg sy en Tusindfryd-dukke til min smukke, lille dukkemor Ella.

Fortsat dejlig julemåned!

anna.charlie@mail123.dk

hjemmestrik sagde ...

Ønsker mig den virkelig virkelig. Så fin den bog er.
Kh Bodil
bodildam@gmail.com

Mette sagde ...

Åh hvor jeg dog gerne vil vinde din smukke bog. Jeg krydser og håber :)

Glædelig jul.

Kh Mette

Alberte Roses mor sagde ...

Det er simpelthen en smuk, flot og lækker give away. Jeg ville nyde at sy en dukke til min lille mus. Hilsen Hanne (44488383@vip.cybercity.dk)

Irene sagde ...

Jeg prøver lykken, selv om jeg ikke er særlig skrap til at sy:-) Dukkerne er så yndige!

Gitte sagde ...

Tillykke med bogen!
Den bog vil jeg da rigtig gerne eje.
Hilsen Gitte

Anonym sagde ...

Uh den pakke vil jeg gerne have fingrene i
gry1983@msn.com

Christina sagde ...

Super flot bog. Hvor er det dejligt hver dag at kigge indenfor i dit kreative univers.

Hanne fra Landet sagde ...

Åååå, dette vil jeg vinne :) :)

byPehrson sagde ...

Hej

Er helt sikker med, er så vilde med dukkerne, men har desværre ikke rød til lige at købe en til min datter, men og få mulighed for at sy en ville da være så fedt.

Hilsen Mette

From sagde ...

Uha, det er jeg da nødt til at være med på :) Man kunne jo være den heldige

Gitte sagde ...

Et lod i puljen,tænk at vinde den lækre pakke,sikke en julefest

zpiffen sagde ...

Nøj, dén vil jeg gerne holde barsel sammen med!

Mette Marie sagde ...

Det vil jeg rigtig rigtig rigtig gerne vinde :)

Bettina sagde ...

Ih, den vil jeg gerne vinde, synes nemlig min lille dreng kunne have stor glæde af en dukke :-)
Vh. Bettina (begaan@gmail.com)

Maja sagde ...

Tillykke med din fine bog - den vil jeg meget gerne vinde.

GOD JUL - Maja

Anonym sagde ...

MIG MIG MIg og hvor jeg håber og hvilken fantastisk give away. De er SÅ fine dine dukker.
Tina Olsen

Frk. Eigil sagde ...

Se det må være årets fedeste giveaway:-) Den vil jeg godt nok gerne vinde:-) prinsesse.eid@hotmail.com

bruunsbolig sagde ...

......åh......den vil jeg SÅ gerne vinde.....:-)

Hanne sagde ...

Det er da lige hvad jeg ønsker mig i julegave til min datter.... Krydser fingre...
God jul

Jeanette Renting sagde ...

Hej Wenche,hvad en superskoen bog har du lavet! den vil jeg gerne vinde. Jeg oensker du en rigtig god jul og en supergodt nytaar!
Kaerlig hilsen fra Jeanette.

Nabe-Altmann sagde ...

Det ville være helt fantastisk at vinde din bog.
God jul til dig :o)

Kh Louise (louise@louisenabe.dk)

Rikkemoeller sagde ...

Jeg sender hermed et lod til den skønne julegave :-)

rikkemoeller@hotmail.com

Frk. Schneider sagde ...

Det ville da være en drøm at vinde din fine bog, og selv sy dukker til mine dejlige småpiger. Krydser fingre. Kh. Unna.

Anonym sagde ...

Det ville være dejligt at vinde din smukke bog.
Held til mig og rigtig glædelig jul til dig.
VH Kirsten

Lola sagde ...

Øj hvor ville det være den fedeste julegave. Jeg er helt sikkert med!

God jul! :)

smilehull sagde ...

Wow! De er jo så flotte de dukkene... Om jeg klarer å lage en selv vil jo gjenstå å se dersom jeg skulle være så heldig å vinne, men med den beste veiledning via boka skal det nok gå:)

Rikke sagde ...

Sikke en fantastisk gave! Jeg håber den lander her hos mig :)

Lone sagde ...

Nøøøøøøj, den vil jeg MONSTER gerne vinde. Fantastisk julegave :o)

Nikoline Egemar Nielsen sagde ...

Jeg ønsker mig din bog, så min datter kan få en skøn dukke :)

Mette MM sagde ...

Der lyder som et scoop at sidde med den bog i hånden og blive inspireret. God jul

Anonym sagde ...

Åh. Den vil jeg gjerne vinne:-)
Et lodd, og fortsatt god adventstid.
Astrid Meland

Irene sagde ...

Det ville være helt fantastisk hvis jeg vandt. Vil elske at lave en dukke.

Sine K-J sagde ...

Nøj, hvis man kunne være så heldig ! Flot give-away.
Glædelig december :o)

Christina Skarø sagde ...

Den vil jeg så gerne vinde. Bare for at se dit flotte arbejde tæt på. Knus C

Mia sagde ...

Det ville være den vildeste julegave at vinde den bog. Jeg er helt klart med :)

Julie sagde ...

Åh KRYDS KRYDS KRYDS den vil jeg vindE!

Irene sagde ...

Det var dog en flot gave!!! Tænk om man kunne være så heldig :-)

Kram og Krea sagde ...

Wow, det ville være helt fantastisk at vinde! Krydser alt hvad der krydses kan;-)
Hilsen Lone

Demselv sagde ...

Hold da op, sikken en tilslutning, men det er også en helt fantastisk give away - jeg vil meget gerne deltage og så må jeg se om jeg kan holde mine fingre krydset til d. 23. december :o)

Kh. Jill

Mette sagde ...

Uh, det ville jeg gerne vinde :-) Mette

Tudsesmor sagde ...

Åh, den ville gøre lykke!
Glædelig Jul!

Jannie Larsen sagde ...

XXX-krydser fingre for at jeg vinder den fantastiske julegave. ELSKER Waldorfdukkerne, og har haft din bog i tankerne siden udgivelsen, da det er meget sjældent, at der afholdes dukkekurser her på fyn; Og jeg vil så gerne lave et dukkepar til min kurvestol i stuen:-)

trudeanett sagde ...

hei,den vil jeg gjerne vinne :)

mvh trudeanett@hotmail.com

Mette sagde ...

Hej, jeg krydser fingrer! Hilsen mette mette_green.live.dk

helle sagde ...

Deltager også meget gerne. Helle@andco.dk

Ellen sagde ...

Denne vil jeg gjerne vinne:) Klem Ellen.

Mette Bossow sagde ...

Hej Wenche,

Jeg har god tnok ønsket mig den i julegave, men at vinde den samt materialer vilel jo være et scoop :)
God weekend og tillykke med bogen!
Kh Mette

Fullie sagde ...

Jeg vil gerne være med:)

Rigtig dejlig december til dig og dine kære.
Louise@heldmann.dk

ulla sagde ...

Hold nu op, hvor vil jeg gerne være den heldige her!!!
xxxxx alle fingre.

Lene sagde ...

ÅHH denne give away vil jeg gerne vinde. Jeg håber at jeg endnu en gang kan være den heldige vinder i en af dine give aways. Er sikker på at denne også vil blive til glæde her i vores lille hjem.
Kh. Lene

Camilla Kirkegaard sagde ...

Den er jeg også med på.
Hilsen Camilla

Malene sagde ...

Det er da en julegave, der er noget ved. Den vil jeg meget meget gerne være den heldige ejer af.
Kh. Malene

Tulle trut sagde ...

Sikke en vidunderlig julegave det ville være at vinde det :) Især nå vi denne jul kun har et meget lille budget, så kun krudtuglen og tulletrut får julegaver

Neslein sagde ...

Skøn give aeay... vil meget gerne deltage :-)
Linda

små hverdagssysler sagde ...

Skøn skøn bog - hvor vil jeg super gerne eje den.
God dag.
Jette

Anne og Co sagde ...

Jeg smider en kommentar og håber at heldet er med mig

Freya sagde ...

Jeg kaster lige en kommentar og håber på lidt held :)

Helle Mikkelsen sagde ...

Den skønne bog må jeg bare være heldig at vinde.

Blaa Elefant sagde ...

Sikke flinke du og tanterne er ;o) Det ville være en SUPER dejlig "før jul" jule-gave :-)

God jul til dig og tanterne ;o)

LillePil sagde ...

åhhh den vil jeg så frygtelig gerne vinde!!

KH Berit

Frances sagde ...

For en fantastisk give away!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne være med. ;)

Josefine_Kjeldal@hotmail.com

Mormorstrik sagde ...

Smider et lod i den store pulje og krydser fingre og tæer m.m.
God weekend

rockefår sagde ...

Jeg vil veldig gjerne være med på denne flotte give away!

Sjansene er jo ikke store, men dette ville være en veldig fin ny syutfordring!

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 389   Nyere› Nyeste»