onsdag den 7. december 2011

Hverdags Monster...

Selvom man lige er fyldt hele 7 år og gerne vil være en stor dreng er man heldgvis ikke ældre end at ens hjerte kan falde for et monster man kan sove og kramme med...


På weekendens julemarked faldt min "store" dreng for dette muddermonster som i dagens anledning havde nissehue på....der var bare ingen tvivl hos ham, hans medbragte fødselsdagspenge skulle bruges lige her.


Designeren bag monsteret hedder LENA NICOLAJSEN der udover muddermonstret laver tre andre monstre sprutte-, ild- og sumpmonster.

Alle Monstre er textilprintede på bomuldssatin og kan vaskes, de produceres i Danmark i en meget lille kollektion for at sikre en ansvarlig arbejdsprocess og god kvalitet.




Til markedet havde Lena også babyen her med....der er det så mit dukkemorhjerte der begynder at BANKE.


 Og mon ikke en svampeelsker eller to kunne få hjertebanken over disse ophæng ?


Jeg kan rigtig godt lide tanken om at vores produkter er produceret lokalt, fri for skadelige stoffer og under ordentlige arbejdsforhold ,noget jeg håber vinder meget mere plads i fremtiden.

Trænger du, dit barn eller måske svigermor til et kærligt monster i hverdagen er der ganske få tilbage i webshoppen HER

Ønsker Dig En Monsterlig Dag

KH

3 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er de bare fantastiske! Tak for link :)

Boguniverset sagde ...

Jeg købte netop babyen i søndags til min venindes lille datter. De er SÅ fine hendes "dukker"....

Laila sagde ...

- De er da bare for sjove - bare en skam, at hun ikke har flere MudderMonster i shoppen, for det er min 4-årige datter lige for tiden, når hun kommer hjem fra børnehaven :-)

KH Laila (ny læser på din blog ;-))