fredag den 16. december 2011

Eventyrlige Isprinsesser....

Jeg har fået en ny strikkebog i hånden som vækker de inderste isprinsesse drømme....


"Naturlig Strik " af Ingalill Johansson, bogen er holdt i naturfarvede garner i topkvalitet og opskrifterne er fuld af hulmønstre og skønne finurligheder....


Min favorit er kjolen her, den måtte virkelig gerne holde mig varm denne vinter.

Opskrifterne tror jeg desværre overstiger mine strikkeevner/tålmodighed/tid men måske det var nget for min svigermor ?


Billederne i bogen er fototgraferet i vinterlandskab og i en imponerende iglo der ændrer ens forestilling om at bo i en iglo markant ;-)


Måske en julegaveide....til svigermor!

Nyd Dagen

KH

10 kommentarer:

Merete sagde ...

Det ser ud til at være en rigtig god bog, med en masse fine opskrifter. Den kommer helt sikkert ind på min hylde, på et tidspunkt

Hanne Rimmen sagde ...

Nej, ved du hvad, den ryger da lige på min julegaveønskeseddel og så håber jeg på, at det ikke er for sent ;o)
Meget smukke billeder og modeller. - Tak for det!
hilsen Hanne

10na sagde ...

Nøj, en lækker strikkebog, den ville min svigermor også blive glad for og jeg ville blive SUPER glad for det der kom ud af den;o)
Helt igennem en smuk bog. God weekend. kh 10na

strikkestine sagde ...

Den bog må jeg simpelt hen eje! Wauw hvor nogen billeder!!

Lise sagde ...

Den er fluks på ønskesedlen, hvor er den fin :0)

GNIST sagde ...

Ja, den boken kan jeg tenke meg! I alle fall er de modellene du viser oss helt nydelige! Takk for tips! God helg!

Bebiane sagde ...

Wauu for en lækker strik bog,jeg har vist alt for lidt tid.

Lea sagde ...

Jeps, det må være den perfekte gave til din svigermor :-)

Og så må hun jo nok også have en ekstra gave for hver model hun strikker til dig :-) :-)

Anonym sagde ...

Ja, jeg måtte da også fluks bestille den. For Søren, nogle lækre modeller og smukke billeder. Jeg er totalt solgt!
Britt

RAV OG KRAT sagde ...

Sikke en lækker bog..tusind tak for tippet. En hyggelig lørdag til dig ;-)