torsdag den 1. december 2011

DukkeMødre Søges !

 I 2011 har dukkeønskerne været større end to hænder kan opfylde.

Mange har jeg derfor måtte skuffe med at jeg desværre ikke kan tage imod bestillinger.

MEN alle jer har jeg lovet at dukkebørnene fra bogen søger nye hjem her efter udgivelsen ;-)



Her er hele holdet..

Kun Karl bor stadig her :-)


                                                                               KARL


                                                                                  JULIA


                                                                               ELLEN


                                                                                 MAJ


                                                                               LIT


                                                                          RAKEL


                                                                           BITTEN

NYD DAGEN

KH

12 kommentarer:

Pialouise sagde ...

Åhhh Wenche - hvor er de smukke. Og stort tillykke med din fine fine bog - jeg håber SÅ meget, at den ligger under juletræet med MIT navn på ( har instrueret min mor ;)).

God dag.
Kh. Pialouise

Synne sagde ...

Øjøjøjøjøjøjøj Wenche!
Hvor ville jeg ønske, at jeg havde de penge, så kan du tro jeg ville være i kapløbet!

Håber dukkerne kommer ud til nogle dejlige hjem.

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

De er så fine Wenche, jeg er sikker på at der er plads til dem under nogle jultræer derude i landet

Stine:)

Lillian H sagde ...

Sååå sjarmerende og herlige dukker--ha en kjempefin 1 advent.

Nancy sagde ...

Howe cute the are, wauw.
www.desmitse.eu
Nancy

Josefine sagde ...

Karl er nødt til at skulle bo hos her, ved min Carl og mig.
Vi har en meget lang historie med det navn. Og den dukke ville uden tvivl skabe enormt stor lykke her.
Jeg gør klar til at sende en mail på torsdag.

Fríða sagde ...

åh, hvor er de smukke! til lykke med bogen og jeg håber sandelig alle dine "börn" kommer ud til gode hjem.
kh.fra Island
Frida

Hanne fra Landet sagde ...

Aldeles nydelige dukker altså. Jeg har kjøpt boken din og laget min første dukke.
Ta en titt på www.hannefralandet.com og si hei til Berit :) :)

Retro-Couture sagde ...

Du laver uden tvivl de mest vidunderlige dukker. Jeg vil ønske mig din bog og krydse fingre for, at jeg kan finde ud af det. Måske overvejer du at lave en dukke worldcom?
Kh viola

Retro-Couture sagde ...

Workshop skulle der stå :-)

LaLa`s Loft sagde ...

Å for en fantastisk blogg :) Jeg elsket dukkene dine så mye, at jeg bestillte boka nå med en gang. Får den om ca 1-2 uker, gleder meg som et barn. Jeg er helt ny på blogging, og surfer endel, dette er min definitive favoritt!!!! Fantastisk :)

Dolls and Darlings sagde ...

Årh suk... Jeg ville virkelig ønske julegavebudgettet var til det, for Bitten ville uden tvivl bringe stor stor lykke hos min datter.
Smukt arbejde!