onsdag den 14. december 2011

BroderiHjælp Som Kit !

Dygtige og top kreative Karen Marie har luret at jeg går og sysler med at lære at brodere...

Jeg har hutlet mig lidt frem til sting og materialer.

Men nu har jeg fået HJÆLP !


Det skønneste Broder kit med et lille udvalg af garner, indlægsmaterialer så jeg kan brodere på et hvilket som helst stof og en side med generelle tips.


De små postkort har på bagsiden anvisninger til de mest almindelige sting, let og forståeligt tegnet så nu er jeg blevet MEGET klogere på at brodere TAK.


Det med at brodere har længe rumsteret i mit baghoved men NU skal det altså være, ikke såddan i korssting i lange baner med til pynt her og der.

Du kan jo lige tjekke forbi Karen Marie´s  KARMA BLOG SHOP hvor der også er andre super fine Kit´s perfekte til små gaver til dig selv ? pakkeleg? værtindegave? mandelgave!!!

Nyd Dagen

KH Wenche

6 kommentarer:

TichTach sagde ...

uh hvor skønt! Jeg er selv bidt af en gal broderist - uden overhovedet at mestre teknikkerne :-) Glæder mig til at følge med i, hvad du får kreeret!

Karen marie sagde ...

Tak du kære - godt at du kan bruge de små broderi kort :0)

Glæder mig også til at se dine broderi værker!

Knus og dejlig aften til dig - KH Karen Marie

Mia sagde ...

Var på workshop hos Karen Marie, og dét kan anbefales! Broderi holder max:-)
kh. mia

Tina Dalbøge sagde ...

Hvor er det cool - men Karen Marie er også bare så sej til det broderi...

Louise sagde ...

Hvor er det bare nogle fine kits. Super god idé og rigtig skøn gave!

Trine - Søhesten sagde ...

Genialt!
Jeg ELSKER at brodere!! Det er (også) stærkt vanedannende :-) Rigtig god fornøjelse!