onsdag den 30. november 2011

Weekenden Bød På.....


RIGTIG meget HYGGE !

Først gik turen til Bizar Basar i Vanløse, skøn basar der kræver sit eget indlæg !

Direkte videre til Roskilde Julemarked for især at besøge Anna Nina og Asli OG få fingrene i noget af deres fine akryljulepynt ;-)


Fik forsynet mig med de fineste blå stjerner som ikke skal på træet men under træet...og jeg siger ikke til hvem!
Du kan købe alt det fine akrylpynt lige HER i FORNUFT shoppen, fedt navn piger !!


Søndag havde jeg min datter med til julehygge i RUM 11

Her blev der sniblet julepynt på livet løs så syskolen i går var fint pyntet til jul.


Karen Marie, Line og Camilla havde alle lavet nogle enkle fine ting til salg....


Der var MandeGløgg på komfuret....og kage til.


Store og små, masser af papir,nips og god stemning, tak for en dejlig dag piger!

KH

4 kommentarer:

Danagonia sagde ...

Sikke da en aktiv weekend du har haft! Flot julepynt hele vejen igennem...

Fru Schou sagde ...

Tak for de fine ord Wenche:-)
Det var hyggeligt i kom forbi!
Kh Ninna

3. sal til højre sagde ...

Sikke dog nogle fine sager du har fået fat på :) Jeg var også selv på markedet i roskilde.

Trine - Søhesten sagde ...

Det lyder som en dejlig weekend! Fantastiske og inspirerende sager du har fået fingrene i!!