lørdag den 5. november 2011

Usorteret Glæde

Såddan en solbeskinnet lørdag formiddag kan føre til megen glæde....

Byens kirker er nemlig stratet på julebazar!

Det blev til en stor pose usorterede knapper....



En rigtig lykkepose...bla. den pinke bande her....man kan ikke se det så tydeligt men de miderste er neonpinke !


Rigtig mange kæmpestore knapper til kommende uldcardigans ?


En gul bande gemte sig også i masserne...


Der er mange flere men nu bliver de først syltet lidt...det vil nemlig kræve en dags tid at gå dem igennem ;-)


De mest crazy ting et kreativt hjerte kan glædes over ??

KH

15 kommentarer:

strikkestine sagde ...

Det ligner en rigtig skat, du der har hittet dig! Tillykke!

Marianne sagde ...

Sikke en fin blanding du har fået fingrene i:-)

Lene sagde ...

sikke nogle skønne knapper

TichTach sagde ...

Uh hvor jeg kender det - og skønt når den usorterede glæde er lige så stor som glæden ved at få dem sorteret :-)

ullaskovjensen sagde ...

Det var lige før, jeg fik den samme fornemmelse, som da jeg pakkede min mors "arveknapper" ud...

Bebe/200procent sagde ...

Åhh, jeg kan også blive helt 'op i skyerne' af en pose knapper :-) God lørdag!

bybjor sagde ...

Wow can I buy them! Love them for my button braclets. www.bybjor.com
I love your blog! Have a nice weekend,
Bjør

Marianne sagde ...

Fine fine knapper!
nordiskfantasykunst.blogspot

Knoopjes sagde ...

What an amazing treasure you've found. Especially love the little blue one with the heart.
Have fun sorting them all out!
xoxox

ps: knoopjes = buttons in dutch :)

mig & ipsen sagde ...

utroligt som knapper i mange farver er så dragende på både
børn og voksne ;O)

Julie Søndergaard sagde ...

Mums filibaba, jeg kunne også godt tænke mig en pose blandet knappet, for... en femmer.

Eller hvad de nu måtte koste, for jeg vil sgu egentlig gerne gi' mer :p

Kh Julie

Helle Jakobsen sagde ...

Knapper kan man aldrig få for mange af :) De pink er fede

10na sagde ...

Hehe, kan se jeg ikke er den enste der har en svaghed for gamle knapper. Kh 10na

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Små lyksaligheder hver og en

Kan sagtens forstå din glæde

Stine:)

Danagonia sagde ...

Der skal nok være noget rigtigt guld imellem!