mandag den 14. november 2011

Stjerne Gal ????

Min søns hjerte "bløder" for STAR WARS, mit for stjerner generelt.

I morgen fylder han 7 år!


På nettet har jeg SØGT og fundet denne Chrome Stormtrooper til ham !

I Søstrene Grene fandt jeg i fredags KASSERNE til hans gaver, Stjerner All Over.

De var liiige kommet på hylderne i Frederiksbergcentrets butik, nærmest som bestilt ;-)


Jeg tog kasser i 3 størelser, den mindste på toppen indeholder den lille Chrome SKAT, den mellemste gemmer på 10 pakker fodboldkort og den store.....ja se, det kan man aldrig vide ;-)


Udover de grå kasser fik jeg også en serie skuffekasser i røde med lyseblå stjerner på...jeg skal bruge nogen af dem til gaver til jul ,men en af de større skal blive til....


....en vaskeægte Shanekasse ;-) Er ved at fylde den op med gamle biler, knapper, snor, mælkelåg, piberensere og hvad jeg eller lige falder over af dims i løbet af dagen ;-)


Storesøster har en kreaskuffe i hendes kommode den rummer al verdens sager fra garn over stof og over ALT, men måske vi til drengeværelset bare skulle bygge tårn af stjernekasser til alt hans kreadims ?
Som lillebror er man nemlig ikke altid lige velkommen til bare at hente i søsters skuffe, kender i det ?


Der er en der bliver STJERNEGLAD i morgen ( han har talt ned hele november ).

Hvis du vil Stjerne Amok fås alle kasserne plus plus i Søstrene Grene lige akkurat nu ;-)


Nyd Dagen

KH

12 kommentarer:

Danagonia sagde ...

Det var en god gave :-) Godt tip med stjerne kasserne!

Irene sagde ...

Til lykke med sønnen i morgen! Jeg stjæler din idé eller det har jeg allerede gjort:-) Jeg er ved at samle ting til en kuffert(men tror nu det bli`r en æske) med alskens ting til hvert af mine fire børnebørn. De skal have æsken første søndag i advent(i stedet for 24x4 små gaver), og der er så forhåbentlig beskæftigelse og leg til mange, mange timer:-)

tusindfryd sagde ...

Kære Irene

Du kan jo fylde en æske/kuffert med ting så der er beskæftigelse til alle 24 dage...en krea julekalender ?

KH

betine sagde ...

Nøj, den er flot, den stormtrooper - sådan en ville min lille star wars fan også ELSKE :)

Rigtig stort tillykke med i morgen - det kan da vist kun blive en god dag!

Kh!

Heidi / I'm with Leia sagde ...

Super god gave - har selv en (stor) mann som elsker star wars - hyggelig når man kan finne noe som vi vet faller i smak :)

Ninette sagde ...

sikken god gave - den ville väre et hit hjemme hos os også :) Superflot også, er vild med alle de der stjerner.

Karen Klarbæk sagde ...

Åh, hvor er han fin. Han passer perfekt til æskerne.

Karen

karenbykaren sagde ...

Hold da helt stjerne :) De er dælme fine, og en "pæn" måde at opbevare nogle af de ting, der ikke pynter at have stående frit fremme..

Karen

Cinna sagde ...

Tänk barn är sig lika världen över. Mitt syskonbarn är också ett stort fan av StarWars, speciellt Youda. Trevlg blogg du har!

Uglemors verden sagde ...

Så fin en gave - her har sønnen endnu ikke rigtigt opdaget star wars, men hvor det en fin figur du der har fundet - og jeg er jo også vild med stjerner, så endnu engang, øv, hvorfor har vi ikke en søstrene i nærheden!

Line sagde ...

Tillykke med ham!

FrkTURKIS sagde ...

Jeg tør næsten ikke tage i Søstrene grene - for jeg er i den grad også stjernegal og skal virkelige abstrahere fra at købe alt, der har stjerne på ...